Wil een dezer dagen eens beginnen om mijn M-set onder de Touring te bouwen maar zit nog met een dilemma:
De sideskirts zijn niet netjes gespoten en de aardappel die dit gespoten heeft geeft geen gehoor meer (heb hem de bumpers ook al overnieuw laten doen omdat ik hierover niet tevreden was). Ook zit er geen grondlak onder, skirts waren als enige niet voorzien van grondlak en hij vond dit blijkbaar ook niet nodig. Nu houdt ik de eer aan mezelf en regel het zelf wel en spuit de delen zelf. Moet dan wel eerst de lak er helemaal vanaf halen en opnieuw beginnen.
Nu de vraag: omdat ik dus op mijn touring de dorpels zwart heb heb ik in eerste instantie ervoor gekozen om sideskirts erop te zetten. Nu ik toch zelf aan de slag moet kan ik ervoor kiezen om mijn dorpels in kleur te gaan spuiten of om de sideskirts opnieuw te spuiten .....
Zelf weet ik het ff niet, omdat ik de voor- en achterbumper in M-style heb zou je eigenlijk ook de sideskirts erbij moeten monteren, maar aan de andere kant vind ik de skirts ook weer erg aanwezig en niet helemaal in lijn met de rest van de auto ( te diep ). Dat zou een reden zijn om de dorpels in kleur te gaan spuiten.
Wat ook mee telt is de montage van de skirts: op de originele wijze moet je circa 20 gaten in je dorpel boren met een grote kans op roest in de toekomst en als ik ze kitten zou dan krijg je ze er nooit meer af (als je bijvoorbeeld schade rijdt en een voorspatbord moet wisselen). Spuit ik de dorpels dan heb ik hier ook geen last van...
Wat vinden jullie ???

Met skirts:

Zonder skirts: