update gisteren auto gepolijst nieuwe fotos
Re: coupe e46 nieuwe velgen + achterlichten onderaan de pagi
ik vind die kleur wel nice! vind je coupe alleen wel hoog , de mijne heeft voor dezelfde hoogte geloof ik..... alleen achter is ie een stuk lager
Staat er dik bij, wel jammer van die audi verlichting. Vraagje geen storing op je display? Omdat je Eagle eye achterlichten hebt genomen? Mag wel iets omlaag 

Bmw013 schreef:Staat er dik bij, wel jammer van die audi verlichting. Vraagje geen storing op je display? Omdat je Eagle eye achterlichten hebt genomen? Mag wel iets omlaag
nee niks geen storingen werkt perfeckt
en hij kan nog wel wat omlaag ja maar dan ben ik bang dat me wielen aan gaan lopen en dat ik moeilijker over de drempel heen kan en dat wil ik nou net weer nietBmw013 schreef:Staat er dik bij, wel jammer van die audi verlichting. Vraagje geen storing op je display? Omdat je Eagle eye achterlichten hebt genomen? Mag wel iets omlaag
Ziet er goed uit. Hij zou achter inderdaad wel een stukje mogen zakken, dan komen die 19" velgen er nog beter uit!
Met een eibach setje zou dat geen problemen moeten opleveren. Als je een normale et waarde hebt genomen gaat ie niet aanlopen. En ook drempels zijn dan nog geen probleem.
Zo ziet dat er ongeveer uit op een 330Ci met 19" evo replica:
Met een eibach setje zou dat geen problemen moeten opleveren. Als je een normale et waarde hebt genomen gaat ie niet aanlopen. En ook drempels zijn dan nog geen probleem.
- Spoiler: Laat zien
- bob de bouwer
mooie coupe mooie kleur en de alpina velgen staan hem goed

ja klopt de kont van de auto staad wel te hoog maar zon setje is niet goedkoop en de velgen aleen al kosten me al 1600 euro en de achterlichten 160 dus zit ff krap bij kas als je nagaat dat ik maar 600 in de maand verdien van het werk naast mijn school wil nog wel meer dingen doen soalsPIR3lly schreef:Ziet er goed uit. Hij zou achter inderdaad wel een stukje mogen zakken, dan komen die 19" velgen er nog beter uit!
schroefsetje
16,9 navi
m3 spiegels
leder interieur
m3 stuur
dan is die voor mij zo goed als af maar dat gaat nog wel ff duren of ik moet de lotto winnen haha:Pmaar als dat gebuert dan komt er een cabrio en geen coupe

PIR3lly schreef:Ziet er goed uit. Hij zou achter inderdaad wel een stukje mogen zakken, dan komen die 19" velgen er nog beter uit!
toevallig iemand die voor een klein prijsje een schroefsetje te koop heeft of wil ruilen tegen een goede snelle dual core laptop
Zo'n eibach set is rond de 170 euro, moet ie er alleen nog onder. Schroefset is mooier, maar inderdaad een stuk duurder.
denk dat ik het maar meteen goed doe en ga sparen voor een schroefsetje dan word dat de volgende update lijkt me goed plan 

Zeker een goed plan. Schroefset is altijd mooi. Kun je helemaal zelf bepalen hoe hoog ie komt te staan 

Mooie wagen, leuke kleur en nette velgen. De accessoires hadden van mij ook niet gehoeven maja, das ieder voor zich. Btw, verkoop je je ouwe achterlichten?
die heb ik al verkocht op marktplaats
- bob de bouwer
ziet er strak uit kerel

Re: update nieuwe auto eindelijk 6 cilinder :D:D 323ci vanos
nieuwe auto ein delijk een 6 cilinder:D:D