wil zodra ik mijn M-setje erop heb en de vers ge-poedercoate Styling 166's ( klik voor showroomtopic) ook iets aan de gapende wielkasten doen aan de voorzijde
Nu zoek ik een compromis tussen looks en bruikbaarheid. Dit omdat ik hiervoor een Golf4 variant

Nu wil ik dit niet meer meemaken en wil daarom de voorzijde enkele cm's omlaag hebben en toch nog gewoon overal kunnen komen (met de M-voorbumper en lip eronder) zonder schade te rijden....
Dit zou dan moeten gebeuren middels een vaste verlaging ( 40/20 ofzo ) op de huidige originele veerpoten OF toch weer een schroefsetje (low-budget) en deze dan op de hoogste stand (Als dit al niet te laag is). Lees echter dat je bij een schroefset ook weer spacers nodig hebt ivm aanlopen op de veerpoot, maar weer niet of dat bij mijn velgen (8x18 ET35 rondom met 225-40-18 banden rondom) ook nodig zou zijn ???
Hoopte nu eigenlijk op bergen reactie's :mrgreen: met foto's hoe jullie het hebben gedaan met de verlaging en dan ook de mate van verlaging erbij vermeld