Beige leder interieur inbouwen mogelijk?

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
black diablo

Beige leder interieur inbouwen mogelijk?

Bericht door black diablo » 28 feb 2012, 03:43

hallo,

Ik heb in mijn auto half lederen elektrisch verstelbare zetels zitten.
Nu vroeg ik me af hoeveel moeite het mij gaat kosten om alles om mijn interieur om te bouwen
naar een crèmekleurige interieur. Misschien dat iemand hier interesse heeft in een ruil(bijbetaling van mij kan moet geen probleem zijn)

Verder heb ik wel wat leuke setjes gevonden, veelal voor coupe, terwijl ik een set voor een sedan nodig heb.
Zijn het dezelfde stoelen? achterbank/panelen zit wel verschil in, maar geldt dat ook voor de voorstoelen?
Laatste vraag is of ik mijn elektrische mechanisme over kan bouwen naar het nieuwe setje.

Thx :W

mantisnl

Re: Beige leder interieur inbouwen mogelijk?

Bericht door mantisnl » 28 feb 2012, 18:13

Alles is anders, zowel de stoelen als de achterbank als de deurpanelen. Als je een soortgelijke set vindt (dus electrisch, evt met sportstoelen) dan kun je het zo ombouwen, is een kwestie van stekkertjes ompluggen en gaan.

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 29 feb 2012, 01:13

coupe stoelen en het zitgedeelte van de achterbank van een coupe kunnen in een sedan. rugleuning achterbank en deurpanelen niet.
Interieurs kan je omkleuren. Heb het al vaker gedaan.
Wat wil/kan je uitgeven? (sommige mensen denken voor een paar honderd euro klaar te zijn) Misschien kan ik je helpen.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

black diablo

Bericht door black diablo » 29 feb 2012, 23:04

@DJLeonardo, ik zit te denken aan 400 euro exl. inruil/verkoop mijn oude set.

Ik weet niet of dat haalbaar is, maar ik zie al dat er interieurs worden aangeboden voor +- 400 euro (crèmekleurig)

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 05 mar 2012, 11:21

Nee dat is idd niet haalbaar tenzij je genoegen neemt met een afgeragt interieurtje. Een sedan set is moeilijker te vinden en een halfleren setje is weinig waard.
Reken op een vollederen electrisch sportinterieur op minstens 1000 euro. En meer als het echt netjes moet zijn.

Stuur me anders een PM met wat je nu precies zoekt en wat je in de aanbieding hebt. Heb nog wel het e.e.a. liggen.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”