Ben sinds kort nieuw op het forum en aangezien je hier een 'stel je voor' topic heb bij deze...
Alex is mijn naam en mijn vriendin heeft sinds 3 kwart jaar een zwart metallieke BMW 316ti Compact automaat uit 2003 (gefacelifte model "achterlichten/kofferklep"). Aantal van de 'mooie' opties op de wagen zijn o.a. stuurbekrachtiging, zwart lederen interieur, elektrische ramen, manuele airco, zomer: 18" M3 Evolution velgen + winter: origineel 16" staal met wieldoppen, enz...
Aangezien haar vorige auto een chagalblauwe VW polo 1.3 uit 1995 waarbij de enige optie "hoofdsteunen achterin" was, weet je wel de nodige opties te waarderen die op de BMW zitten.
Fotootje doet het altijd goed, alhoewel we (nog) niet echt een mooie foto ervan hebben:

Zelf ben ik een ware VAG fanaat
Omdat auto's ook een ware hobby is van me, ben ik er ook vaak mee bezig. Ik heb daarom ook de nodige uitleesapparatuur ervoor (zowel BMW als VAG).
Aangezien ik problemen met de airco ondervind van de BMW dacht ik dat het wel zo netjes is om me eerst voor te stellen voordat ik rond ga vragen wat ik eraan kan doen...
Tevens weet ik eigenlijk niet in welk topic ik deze vraag zou moeten stellen (ik gok DIY in het 3-serie forum gedeelte)
Ik heb talloze forums en het internet afgestruind om een oplossing te vinden, maar kan geen echte vergelijkbare voorbeelden van mijn probleem vinden...
Ik ben zelf niet echt een actieve poster in forums, maar lees wel dagelijks diverse forums...
Tot zover...
Grtz Alex