Tjuus, E60 530i M-pakket verkocht
Re: ff voorstellen, E60 530i M-pakket *foto update*
Zo te lezen ben je niet bang om wat draadjes aan elkaar te knopen - knap gedaan hoor !
Namens iedereen begin ik alvast om foto's te zeuren, want daar gaat het om he ...
Kreeg je de funkties van de pook niet aan het werk, want je hebt wel wat omweggetjes gemaakt nu met die andere knoppen.
Namens iedereen begin ik alvast om foto's te zeuren, want daar gaat het om he ...
Kreeg je de funkties van de pook niet aan het werk, want je hebt wel wat omweggetjes gemaakt nu met die andere knoppen.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
- fastfisico
Re: ff voorstellen, E60 530i M-pakket *foto update*
Frank535,
Foto's staan bij "styling" onder de reactie "M5 SMG pook gemonteerd".
De reden om de knoppen te gebruiken is: Omdat de keuzehendel minder bewegingsvrijheid heeft, kan ik deze niet meer naar links bewegen om de sport en manueel in te schakelen. Daarom schakel ik dit in met het POWER knopje en met DSG OFF schakel ik weer terug naar "D". Dit alles met de keuze hendel gewoon in stand "D"
Samengevat: Pook in stand "D", sport en manueel in en uitschakelen met knopje.
Ik kan dit doen omdat ik een M5 stuur heb met links de - en rechts de + flipper. Ik hoef dan niet meer de pook te bewegen om de schakelen.
Het is trouwens heel snel weer terug te bouwen, de originele bekabeling is ongeschonden. Dus loskoppelen, pook en plaat er af, originele erop 3 stekkers vastklikken en klaar!
De EDC knop gebruik ik voor de Sprintbooster V2. Ik vind dat originele ding van de Sprintbooster erg lelijk, zeker om op je dashboard te plakken. Daarom een mooi origneel BMW knopje die nog ongebruikt was.
Foto's staan bij "styling" onder de reactie "M5 SMG pook gemonteerd".
De reden om de knoppen te gebruiken is: Omdat de keuzehendel minder bewegingsvrijheid heeft, kan ik deze niet meer naar links bewegen om de sport en manueel in te schakelen. Daarom schakel ik dit in met het POWER knopje en met DSG OFF schakel ik weer terug naar "D". Dit alles met de keuze hendel gewoon in stand "D"
Samengevat: Pook in stand "D", sport en manueel in en uitschakelen met knopje.
Ik kan dit doen omdat ik een M5 stuur heb met links de - en rechts de + flipper. Ik hoef dan niet meer de pook te bewegen om de schakelen.
Het is trouwens heel snel weer terug te bouwen, de originele bekabeling is ongeschonden. Dus loskoppelen, pook en plaat er af, originele erop 3 stekkers vastklikken en klaar!
De EDC knop gebruik ik voor de Sprintbooster V2. Ik vind dat originele ding van de Sprintbooster erg lelijk, zeker om op je dashboard te plakken. Daarom een mooi origneel BMW knopje die nog ongebruikt was.
Downsizing..... waar gaat dat heen met BMW.......
- fastfisico
Re: Tjuus, E60 530i M-pakket verkocht
Helaas mijn BMW 530i verkocht.
Geweldige mooie, fijne, en strakke auto, maar toch gekozen voor wat anders:
Audi S4 avant voor dagelijks gebruik
Porsche Boxster voor de hobby
Moet echt zeggen dat ik zeer tevreden ben geweest over de auto. Behalve een slechte accu, geen problemen gehad. Slechte accu komt mede door het coderen waardoor deze diverse malen leeg is gegaan.
Zal het forum nog regelmatig bezoeken, ben altijd benieuwd naar de MODS
groet Ingvar

Geweldige mooie, fijne, en strakke auto, maar toch gekozen voor wat anders:
Audi S4 avant voor dagelijks gebruik

Porsche Boxster voor de hobby

Moet echt zeggen dat ik zeer tevreden ben geweest over de auto. Behalve een slechte accu, geen problemen gehad. Slechte accu komt mede door het coderen waardoor deze diverse malen leeg is gegaan.
Zal het forum nog regelmatig bezoeken, ben altijd benieuwd naar de MODS

groet Ingvar
Dat is een verrassing zeg. Ik dacht dat deze welwat langer zou blijven 

Nou Audi S4 Avant mag er ook wel wezen!!
...ik ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's 

- fastfisico
Krijg de auto's pas volgende week. De 530i staat nog in de garage. Dan zal ik een paar foto's posten.
De Boxster koop ik trouwens terug, deze is al in mijn bezit geweest.
Tja, had ook wel gedacht dat ik 'm langer zou houden. Maar ik heb 'm nu een jaar, dat is al vrij lang voor mij.........
Heb trouwens nog liggen:
- De 20" wielen set zoals op de eerste foto's met Vredestein Ultrac Sessenta banden
- Originele multifunctie stuur MET AIRBAG
- Instructie boekje in het Nederlands
Als iemand interesse heeft: PM me maar.
Tja, blijft een mooie auto, sluit niet uit dat dit NIET de laatste E60 was. Maar dan wel een 545, 550 of een M5.
Groetjes Ingvar
De Boxster koop ik trouwens terug, deze is al in mijn bezit geweest.
Tja, had ook wel gedacht dat ik 'm langer zou houden. Maar ik heb 'm nu een jaar, dat is al vrij lang voor mij.........

Heb trouwens nog liggen:
- De 20" wielen set zoals op de eerste foto's met Vredestein Ultrac Sessenta banden
- Originele multifunctie stuur MET AIRBAG
- Instructie boekje in het Nederlands
Als iemand interesse heeft: PM me maar.
Tja, blijft een mooie auto, sluit niet uit dat dit NIET de laatste E60 was. Maar dan wel een 545, 550 of een M5.
Groetjes Ingvar
Laatst gewijzigd door fastfisico op 22 feb 2012, 23:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Proficiat, is zeker een mooie aankoop. Welke kleur is het geworden?
Zonde man...al heb je wel waardige vervangers ervoor..
Veel plezier met je nieuwe aanwinst iig!
Veel plezier met je nieuwe aanwinst iig!
- fastfisico
Tja, het blijft een mooie auto,
Ries550
Hij zal na volgende week wel te koop staan waar jouw auto staat op je avantar.
Ben vandaag aan het opruimen geweest en heb door de mods nog wat spullen over:
Privacyshades, 3 weken geleden pas gekocht (ja echt, factuur aanwezig) Nieuw 159 euro, nu 100 euro
20" M5 wielen breedset, met Vredestein Ultrac Sessanta Guigiaro, 7mm profiel, forum prijs 1050 euro
Stuur met multiknoppen EN AIRBAG en wikkelcassette 195 euro
Origineel schakelhendel met baseplaat 60 euro
M5 idrive knop origineel aluminium 25 euro
Iphone 3g/3gs snap in 25 euro
Voor foto's PM me even.
Natuurlijk ben ik altijd beschikbaar voor vragen als je een mod wil uitvoeren die ik al heb uitgevoerd:
Originele M5 stuur met schakelflippers (werkend)
Originele M5 SMG pook met verlichting en baseplaat
Ombouw airco basis naar airco high
Vind het leuk om betrokken te blijven, zeker omdat de M5/M6 nog op mijn verlanglijstje staat
Groet Ingvar
Ries550
Hij zal na volgende week wel te koop staan waar jouw auto staat op je avantar.

Ben vandaag aan het opruimen geweest en heb door de mods nog wat spullen over:
Privacyshades, 3 weken geleden pas gekocht (ja echt, factuur aanwezig) Nieuw 159 euro, nu 100 euro
20" M5 wielen breedset, met Vredestein Ultrac Sessanta Guigiaro, 7mm profiel, forum prijs 1050 euro
Stuur met multiknoppen EN AIRBAG en wikkelcassette 195 euro
Origineel schakelhendel met baseplaat 60 euro
M5 idrive knop origineel aluminium 25 euro
Iphone 3g/3gs snap in 25 euro
Voor foto's PM me even.
Natuurlijk ben ik altijd beschikbaar voor vragen als je een mod wil uitvoeren die ik al heb uitgevoerd:
Originele M5 stuur met schakelflippers (werkend)
Originele M5 SMG pook met verlichting en baseplaat
Ombouw airco basis naar airco high
Vind het leuk om betrokken te blijven, zeker omdat de M5/M6 nog op mijn verlanglijstje staat

Groet Ingvar
Oke! Dan weet ik wel welke S4 je gekocht hebt.... Die grijze 2.7 biturbo! Mooie en snelle bak, heb al een foto gezien. Doe John de groeten als je eraan denkt.