ff voorstellen :)
ff voorstellen :)
hallo mede BMW liefhebbers,
mijn naam is Nanno 24 jaar jong en sinds 1 jaar trotse BMW 330CI High Executive E46 bezitter en ben er apetrots op:D ik ben van beroep vrachtwagenchauffeur op scandinavie en als ik thuis kom zit ik ook heel veel zit ik ook veel tijd achter het stuur van me bimmer:). ik hoop op dizze site wat handige tips op te pikken en wat kennis te kunnen delen:)
gr nanno
mijn naam is Nanno 24 jaar jong en sinds 1 jaar trotse BMW 330CI High Executive E46 bezitter en ben er apetrots op:D ik ben van beroep vrachtwagenchauffeur op scandinavie en als ik thuis kom zit ik ook heel veel zit ik ook veel tijd achter het stuur van me bimmer:). ik hoop op dizze site wat handige tips op te pikken en wat kennis te kunnen delen:)
gr nanno
Laatst gewijzigd door nannol op 19 feb 2012, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
gang is alles :D:D
- MaasMaster
- Contacteer:
Re: ff voorstellen :)
Welkom Nanno!
Heb ook een tijd voor een vriend op Scandinavië gereden een paar jaar geleden. Vooral op Malmö en op Trelleborg... Via Denemarken omhoog en dan met de boot terug via Travemünde.
Je zal ook wel een "Nordö-link" sticker hebben op je truck zeker?
Heb ook een tijd voor een vriend op Scandinavië gereden een paar jaar geleden. Vooral op Malmö en op Trelleborg... Via Denemarken omhoog en dan met de boot terug via Travemünde.
Je zal ook wel een "Nordö-link" sticker hebben op je truck zeker?
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
E61 525D 2005 "Luther"
naa geen nordo link sticker op me truck :p, en ik wil wel foto's plaatsen van me auto maar weet niet hoe dat moet op een forum 
hier paar pics van mijn bmw

Uploaded with ImageShack.us

Welkom, prachtige coupe met een geweldige motor 
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
- ///Monster
Welkom, mooi coupe.. heb normaal gesproken nix met die velgen maar ze staan goed onder je coupe 
- MaasMaster
- Contacteer:
Mooie dreier! 
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
E61 525D 2005 "Luther"
E61 525D 2005 "Luther"
dank je wel:) ben er nog mee bezig een paar dingen aan te reparenen maar hij rijd echt fantastisch ik krijg er geen genoeg vanMaasMaster schreef:Mooie dreier!
-
AtlasTelamon
Staat er heel mooi bij. Ik vind het interieur ook very nice.
- Spoiler: Laat zien
dank je er zitten wel wat lichte beschadigingen op het bekleding van de bestuurdersportier als je goed kijkt, mja dat vind ik niet erg.AtlasTelamon schreef:Staat er heel mooi bij. Ik vind het interieur ook very nice.
- Spoiler: Laat zien
heb ook bedacht wat ik nog ga veranderen aan dizze auto:) der komt een sportuitlaat onder niet zozeer voor de extra pktjes die je er mee wint maar voor nog iets brutaler geluid:) en er komt een compressor op waardoor me vermogen van 231pk naar 350PK gaat.
maar samen kost dit goede 6-7000 euro dus eerst nog ff goed sparen en hopelijk heb ik dan voor de zomermeet zowiezo me sportuitlaat eronder:)
Welkom met je mooie wagen en een lekkere motor met altijd nog "iets" achter de hand, je krijgt vanzelf het
gevoel in het verkeer. Niet altijd maar wel vaak ...
Veel plezier op het forum en veilige kilometers.
Veel plezier op het forum en veilige kilometers.