klein reserve wiel
klein reserve wiel
hallo iedereen, .
Ik zit met 18 duim velgen op de wagen , nu zit er als reserve wiel zo een kleintje in de wagen , daarom vraag ik mij af
in geval ik plat rijd kan ik dat kleintje gebruiken of stop ik gewoon een 15 duim velg in de koffer
grtn danny
Ik zit met 18 duim velgen op de wagen , nu zit er als reserve wiel zo een kleintje in de wagen , daarom vraag ik mij af
in geval ik plat rijd kan ik dat kleintje gebruiken of stop ik gewoon een 15 duim velg in de koffer
grtn danny
Re: klein reserve wiel
Je kan gewoon die 15 of 16" gebruiken, maar zou er geen Tour de France mee gaan rijden. 't Is puur uit nood, zo snel mogelijk weer een degelijk stuk rubber erop dus.
Dat moet je ook met de fiets doenGriffendahl schreef:Je kan gewoon die 15 of 16" gebruiken, maar zou er geen Tour de France mee gaan rijden. 't Is puur uit nood, zo snel mogelijk weer een degelijk stuk rubber erop dus.

aangezien de weinige reakties ,vermoed ik dat er hier weinig mensen met een reserve wiel zitten
Heb vandaag eens naar de man gebeld die verlaging gaat steken en zegt dat het met klein reserve wiel geen probleem mag zijn .
grtn danny

Heb vandaag eens naar de man gebeld die verlaging gaat steken en zegt dat het met klein reserve wiel geen probleem mag zijn .
grtn danny
Geen probleem Danny, gewoon gaan met die banaand, maar dan wel zo snel mogelijk naar een servicecentre.
Wel zou ik de ASC en de ADB uitschakelen. Als je al problemen zou krijgen... dan is het hiervan. Dit systeem kan in deze situatie verschil in omwentelingssnelheid van de aangedreven banden meten en dit dan willen corrigeren. en dat wil je nu net eff niet.
Wel zou ik de ASC en de ADB uitschakelen. Als je al problemen zou krijgen... dan is het hiervan. Dit systeem kan in deze situatie verschil in omwentelingssnelheid van de aangedreven banden meten en dit dan willen corrigeren. en dat wil je nu net eff niet.
oke thx allemaal bedankt voor de reakties