Telefoonnummers missen in iDrive

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
IQM

Telefoonnummers missen in iDrive

Bericht door IQM » 14 feb 2012, 20:35

Medeforummers,

Nog niet zo lang geleden heb ik een nieuwe (zakelijke) Nokia C2-01 mobiel gekregen. Nu kwam er achter dat niet alle telefoonnummers in de iDrive getoond worden. Er staan dus meer telefoonnummers in het adresboek van de telefoon dan ik in de telefoonlijst A-Z kan selecteren. Dit heb ik bij mijn privé Nokia E51 nog nooit gemerkt.

Omdat ik af en toe ook wel eens een melding "verhoogde accu ontlading" heb zou het kunnen dat de bluetooth module wat minder wordt maar daar merk ik met mijn andere telefoon niets van. En om hem preventief te vervangen vind ik het een te duur onderdeel voor eerlijk gezegd. Wat ik mij verder nog zou kunnen bedenken is dat de CCC gereset zou kunnen worden. Omdat ik het bij mijn andere telefoon niet heb kan ik me niet voorstellen dat het aan de telefoon ligt. (nooit 100% uit te sluiten natuurlijk...)

Zijn er meer mensen die dit hebben en wat zou er aan te doen zijn?

tom_il

Re: Telefoonnummers missen in iDrive

Bericht door tom_il » 14 feb 2012, 21:51

Met mijn Nokia 5600 krijg ik geen adresboek. Maar ik kan wel de adresboek kopieren via bluetooth naar de wagen. Alleen de nummers met een photo eraan wil hij niet overkopieren. Mijn vrouw hare Android werkt daarentegen wel zonder te kopieren.
Laatst gewijzigd door Anonymous op 14 feb 2012, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd...zie forumregels mbt citeren
525d E61 2007 pre-LCI

cabrio328

Re: Telefoonnummers wissen in iDrive

Bericht door cabrio328 » 15 feb 2012, 22:16

ik heb een Nokia C6 00, de telefoon nummers worden wel doorgegeven maar bijvoorbeeld A staat niet in de goede volgorde. vorige week heb ik mijn telefoonlijst bijgewerkt maar de volgorde is niet goed, je zou verwachten dat AAAhuis bovenaan staat, dit is niet het geval.
ik wil mijn nummer wissen en opnieuw aanmelden. kijken hoe de volgorde dan is. IQM de melding verhoogde accu ontlading had ik ook, zeker met de strenge vorst, eerst de accu vervangen, maar de melding kwam weer. op advies van de dealer een gelaccu geplaatst. deze moet dan wel in de auto geprogrameerd worden i.v.m. het goed opladen. de dealer zegt alleen een bmw gel accu goed te kunnen programmeren, maar hij heeft de accu vandaag geprogrameerd. de melding is al dagen weg. wel heb ik een ritregistratie systeem met gps ingebouwd. dit trekt ook stroom in de avond.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”