audio upgrade
-
FrankZatout
audio upgrade
Hallo mensen.
ik wil graag mijn audio upgraden in m'n 320D touring uit 2000
er ligt al een giga subwoofer achterin van caliber:S deze zat erbij toen ik hem kocht echter neemt het veel te veel ruimte in..
heeft iemand tips of een idee wat ik het best kan doen?
alvast bedankt
ik wil graag mijn audio upgraden in m'n 320D touring uit 2000
er ligt al een giga subwoofer achterin van caliber:S deze zat erbij toen ik hem kocht echter neemt het veel te veel ruimte in..
heeft iemand tips of een idee wat ik het best kan doen?
alvast bedankt
Re: audio upgrade
Tja, je zou om te beginnen de standaard papieren BMW speakertjes vervangen door betere exemplaren. Overigens vind ik een subwoofer wel aardig maar niet persé noodzakelijk. De achterluidsprekers zitten namelijk ook al in een behuizing wat de laagweergave verbetert. Zeker met een paar goede luidsprekers en afgedicht lijkt het iets op een bassreflexkastje. Vervangen kan prima maar je moet er wel wat werk voor doen. In de TIS kun je uitzoeken in welke volgorde je de panelen moet demonteren. Hier een fotootje van het resultaat bij mijn oude 320d Touring:

En ook een betere autoradio (Headunit) doet wonderen. De standaard BMW radio is niet verkeerd maar vrijwel elke losse unit is (veel) beter.

En ook een betere autoradio (Headunit) doet wonderen. De standaard BMW radio is niet verkeerd maar vrijwel elke losse unit is (veel) beter.
-
FrankZatout
Bedankt voor de reactie!
ik zie dat het verstandig is een week vrij te nemen !!
ik zie dat het verstandig is een week vrij te nemen !!
-
FrankZatout
Ik zal ff laten wat de situatie nu is, heb de schroevendraaier ter hand genomen maar nadat ik de sub heb weggehaald schrok ik nogal!
kost het veel tijd om normale speakers achterin te bouwen en moet die sounstream eruit of moet ik die voor de achterspeakers gebruiken???
BVD!!!
kost het veel tijd om normale speakers achterin te bouwen en moet die sounstream eruit of moet ik die voor de achterspeakers gebruiken???
BVD!!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ben ik de enige die de standaard setup van bmw wel prima vindt?
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Tja als je van HK naar minder gaat dan valt het toch wel een beetje tegen imho..... Maar goed overbouwen zie ik ook niet zitten dus upgraden lijkt me een beter plan.