Kenny E93 335i back to oem...
Re: Kenny 335i E93 artikel 5 aan me broek
Tja Kenny, life's a bitch. Hoort bij het imago van BMW, sta je nu eenmaal met 1-0 achter bij veel mensen. Aan jou de schone taak om dat tij te doen keren. Net als alle echte liefhebbers. Verder beroep aanteken. Voorval alvast melden bij de rechtsbijstandverzekering o.i.d. en dan verder nog heel relaxt blijven. Negatieve energie resulteert in negativiteit... moet je dus niet teveel van hebben.
nee ik heb de man ook niet uitgescholden of iets dergelijks. ben wel nog foto's wezen maken waar het gebeurt is. ik ga zeker bezwaar indienen zodra ik de prent binnen heb. @highperformance waar kan ik dat nu alvast melden ? ik heb helemaal niks van de agente geen kenteken of naam.
einmal ein BMW ist immer ein BMW
Anders dit even laten zien, vergissing is menselijk:
http://www.autoblog.nl/fotos-politieaut ... ntaarnpaal" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu serieus. Je weet het tijdstip/datum en je hebt de bon. Je gaat naar het dichtsbijzijnde bureau om een klacht in te dienen tegen de manier waarop je behandeld bent (verwacht geen snelle afhandeling.....). Op de bon staat ook altijd de verbalisant. Als je een rechtbijstandverzekering hebt kan je daar met deze gegevens naar toe. Helpen zij je verder met het bezwaar. Klacht indienen helpt zeker, zijn agenten niet zo heel blij mee. Als zij er een paar ontvangen dan moeten zij zich namelijk verantwoorden bij hun meedere.
http://www.autoblog.nl/fotos-politieaut ... ntaarnpaal" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu serieus. Je weet het tijdstip/datum en je hebt de bon. Je gaat naar het dichtsbijzijnde bureau om een klacht in te dienen tegen de manier waarop je behandeld bent (verwacht geen snelle afhandeling.....). Op de bon staat ook altijd de verbalisant. Als je een rechtbijstandverzekering hebt kan je daar met deze gegevens naar toe. Helpen zij je verder met het bezwaar. Klacht indienen helpt zeker, zijn agenten niet zo heel blij mee. Als zij er een paar ontvangen dan moeten zij zich namelijk verantwoorden bij hun meedere.
ok maar ik heb geen bon of niks gekregen terwijl hij wel wat genoteerd heeft op een bonneboekje geen pda. ik vroeg nog krijg ik geen geel bewijsje ? antwoord was NEE maar ik zal morgen is even wat gaan informeren thanks alvast
Een heel raar verhaal dit. Je hoort altijd wat mee te krijgen als je bent aangehouden... En alles gaat toch tegenwoordig via zo machientje bij hun? Heel apart.
BMW E46 330i
Oh, dan heb ik je verkeerd begrepen. Zonder papierenverbaal hoef je je, volgens mij, geen zorgen te maken. Heb je wel het kenteken genoteerd? Dan wel een klacht indienen (tijdstip en datum en locatie weet je).
nee ook geen kenteken genoteerd niet aan gedacht op dat moment achteraf stom natuurlijk. maar ik heb helemaal geen papieren bewijs niks gekregen. ik vroeg er nog wel om
maar ga morgen alvast wat informeren waar ik een klacht in kan dienen en dan wachten we wel af of dat er wat op de mat valt.

Hmm lkkr verhaal zeg. Zeker aanvechten!
Probleem is dat het woord van de politie altijd zwaarder weegt dan het jouwe, ook al heeft hij geen echt bewijs of gaat hij buiten zijn boekje
Probleem is dat het woord van de politie altijd zwaarder weegt dan het jouwe, ook al heeft hij geen echt bewijs of gaat hij buiten zijn boekje

Is inderdaad DIK balen man!! Hoop dat je goeie fotos hebt, dat er tenminste gezien kan worden dat het er glad was (sneeuw e.d.)
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Bij art. 5 wordt volgens mij meteen je RBW ingenomen. Is dat bij jou ook gebeurd?
Ja bij artikel 5 wordt inderdaad je rijbewijs inbeslag genomen en je moet zo'n curus volgen en de boete ook zeer hoog..
Volgens mij is het gewoon wat plagerij en/of jaloezie
Volgens mij is het gewoon wat plagerij en/of jaloezie

||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
nee ik heb me rijbewijs nog in bezit hoor. ik hoop maar dat het wat plagerij wasR1150GS schreef:Bij art. 5 wordt volgens mij meteen je RBW ingenomen. Is dat bij jou ook gebeurd?
Waarschijnlijk heeft ie je kenteken opgeschreven en zal hij je extra aandacht geven als hij je weer ziet rijden. Jammer dat het zo moest gaan, een beetje onderbouwd verhaal van die wout was beter geweest ipv dit machtsvertoon.
ja de beste man heeft wel mijn huis adres genoteerd daar vroeg hij naar
Tja,
Zoals HP al schreef ben je al een opvallende combi, dure auto, jonge jongen en moet je je gewoon een soort van verdedigen. Ik ken iemand met een E91, grote wielen M-pakket enz. Hijzelf klein, breed en indonesisch uiterlijk, én KLPD'er!!. Vertelde dat hij regelmatig aan de kant gezet werd, gewoon op basis van...?. Als zijn vriendin reed was er nooit een probleem.
Maak je dan een slippertje (onbedoeld of niet) en ze zien je.....
Als ik je wagen zie ben ik best een beetje jaloers, maar ja, niet iedereen kan die gevoelens een plaatsje geven
Zoals HP al schreef ben je al een opvallende combi, dure auto, jonge jongen en moet je je gewoon een soort van verdedigen. Ik ken iemand met een E91, grote wielen M-pakket enz. Hijzelf klein, breed en indonesisch uiterlijk, én KLPD'er!!. Vertelde dat hij regelmatig aan de kant gezet werd, gewoon op basis van...?. Als zijn vriendin reed was er nooit een probleem.
Maak je dan een slippertje (onbedoeld of niet) en ze zien je.....
Als ik je wagen zie ben ik best een beetje jaloers, maar ja, niet iedereen kan die gevoelens een plaatsje geven