Ff voorstellen
Ff voorstellen
Sinds zaterdag de trotse bezitter van een zwarte BMW 320d Touring Lifestyle Edition automaat uit 2004. Vers uit Duitsland en met dank aan Michel van http://www.bpmberekenen.com heb ik van zoeken (http://www.mobile.de), koop en uiteindelijk rdw en douane er een week over gedaan. Scheelt enorm veel geld en toch nog een jaar europese garantie erbij. Heb m meteen maar even laten tunen, dus van 150 naar 178 pk en van 330 naar 380 nm. Verbruik is super (op snelweg bij 120 ~ 1:4 !!!) maar hij brult op de duitse autobahn ook heerlijk in no time naar in Nederland illegale snelheid.
Heb meteen een vraag: Ik merk dat de 225 banden nogal spoorgevoelig zijn, heeft iemand ervaring hiermee en of een 205 misschien beter is?
Heb meteen een vraag: Ik merk dat de 225 banden nogal spoorgevoelig zijn, heeft iemand ervaring hiermee en of een 205 misschien beter is?
Re: Ff voorstellen
Hey, je al aangemeld. Super.
Welkom hier op het e46forum. Veel plezier met je nieuwe aanwinst toegewenst, maar dat gaat zeker weten lukken. Ik heb al wat foto's mogen zien, en hij is mooi!
Ik heb 225 voor en 245 achter en dat is heel erg spoorgevoelig. Volgens mij heb ik over de smallere winterbanden gelezen dat dat eigenlijk beter reed.
Welkom hier op het e46forum. Veel plezier met je nieuwe aanwinst toegewenst, maar dat gaat zeker weten lukken. Ik heb al wat foto's mogen zien, en hij is mooi!
Ik heb 225 voor en 245 achter en dat is heel erg spoorgevoelig. Volgens mij heb ik over de smallere winterbanden gelezen dat dat eigenlijk beter reed.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Welkom op het E46Forum!
En dat via Siemi, helemaal top!
Ik rij met 255 achter, dan merk je spoorvorming
En dat via Siemi, helemaal top!

Ik rij met 255 achter, dan merk je spoorvorming

Hey welkom,
Mooie wagen heb je.
Mooie wagen heb je.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Hoi, welkom hier. Ik ben erg benieuwd hoe je Bimmer eruit ziet, dus als je foto's hebt.... :~
Veel plezier hier!
Veel plezier hier!
-
- Contacteer:
ook van harte welkom!
http://www.hlautomotive.com ....uw E46 ultieme BMW styling Dealer.
Welkom collega Tourder,
Als "Touring Ambassadeur" wil ik je graag vragen je stem uit te brengen in dit topic zodat het aandeel Tourings het grootste blijft op het forum.
veel veilige kilometers gewenst!
Als "Touring Ambassadeur" wil ik je graag vragen je stem uit te brengen in dit topic zodat het aandeel Tourings het grootste blijft op het forum.

veel veilige kilometers gewenst!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- Silver Shadow
Welkom hier !!!
Uiteraard zoals couper al zei Foto'ssssss zijn we er benieuwd naar
Uiteraard zoals couper al zei Foto'ssssss zijn we er benieuwd naar

Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
Bedankt voor de leuke reacties. Wil jullie graag de foto's laten zien, maar hoe kan ik ze uploaden? Newbie he 

Misschien dat dit lukt, zijn nog de foto's uit Duitsland, binnenkort ff met NL platen, de nieuwe

Tataa, jaja, het is gelukt
Even nog over die 1:4 verbruiksgegevens. Ik lees dit af van zowel de boordcomputer (ff resetten bij constant 120) en via de analoge meter. Zou het kunnen dat er door het tunen nu een fictief verbruik gemeten wordt ipv werkelijk verbruik. Want ook ik vind het echt ongeloofwaardig maar ja de teller liegt niet zou je zeggen
Even nog over die 1:4 verbruiksgegevens. Ik lees dit af van zowel de boordcomputer (ff resetten bij constant 120) en via de analoge meter. Zou het kunnen dat er door het tunen nu een fictief verbruik gemeten wordt ipv werkelijk verbruik. Want ook ik vind het echt ongeloofwaardig maar ja de teller liegt niet zou je zeggen
+1 , 1 op 25 dus!
Mooie touring zeg! Die stoelen ben ik echt jaloers op..... :~

Mooie touring zeg! Die stoelen ben ik echt jaloers op..... :~
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails: