Garantie, tja ben 3x terug geweest ervoor, 1e keer voor het kraken, lag ineens aan me draagarmen

de 2e keer omdat de bout was dolgedraaid van de veerpoot lager, het kraken nog steeds aanwezig was en me veerpoot zelf die los zat na controle van de BMW, had inmiddels een nieuwe veerpoot lager ontvangen via eBay en die werd dan als service gemonteerd door ze
(moest ik nog dankbaar zijn ook voor)
Auto opgehaald met de mededeling dat de veerpoot lager niet goed paste, het schroefdraad was te lang, hadden ze maar pas gemaakt met ringen, zag er niet uit.
1 week later was er een tapend helemaal afgebroken, heb ze wel gemaild erover, maar geen reactie tot op heden, heb ze ook medegedeeld dat ze mij nooit meer terug zien als klant, wat een baggertent was dat zeg (noem geen namen

)
Dus voor mij geldt nu inderdaad, goedkoop=duurkoop
Heb er nu origineel onder later zetten door de dealer, helemaal top en kraakvrij .
Zoals je ziet 2 verschillende veerpoot lagers, beiden imitatie en van slechte kwaliteit, gekocht bij ATP via eBay
(wel hele goede garantie afhandeling gehad, ze hebben nuv voor de 2e keer een nieuw set opgestuurd kosteloos)
Zo zag het eruit na het demonteren van de 2e veerpoot lager bij de dealer, met dank aan de vak garage.
En dit was de veerpoot lager na 2 weken rijden.