verwijderd
-
e61 535d
verwijderd
verwijderd
Laatst gewijzigd door e61 535d op 21 feb 2012, 15:34, 2 keer totaal gewijzigd.
- MaasMaster
- Contacteer:
Re: Panoramadak probleem
Ik heb dat probleem ook, dat wanneer ik hem op klap zet, dat hij niet terug dicht wil. Bij open en dichtschuiven geen probleem. Ik gebruik gewoon het openklappen niet meer...
Maar het lijkt me een goede DIY in jouw link. Misschien doe ik dat wel eens als het terug warmer weer is.
Maar het lijkt me een goede DIY in jouw link. Misschien doe ik dat wel eens als het terug warmer weer is.
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
-
e61 535d
Re: Panoramadak probleem
@MaasMaster
Zo begon het bij mij dus ook. Totdat ik gisteren toch nog eens de kiepstand probeerde. Toen ging het mis. Achterste ruit blijft dan hangen waardoor het voorste ruit bedienbaar blijft. Wubbe heeft mij overigens PERFECT telefonisch geholpen. Met zijn hulp en instructies aan de tel heb ik het achterste ruitje kunnen sluiten. Bij de direct service hier in het forepark in den haag wilden ze uren rekenen om het ruitje alleen maar te kunnen sluiten. Schandalig! Was in 15 mins gesloten.
Ben toch een beetje huiverig om zelf ergens in te gaan snijden en of zagen. Ook maak ik me zorgen bij doorverkoop. Bij de e61 horen allebei de ruitjes bedienbaar te zijn.
Zo begon het bij mij dus ook. Totdat ik gisteren toch nog eens de kiepstand probeerde. Toen ging het mis. Achterste ruit blijft dan hangen waardoor het voorste ruit bedienbaar blijft. Wubbe heeft mij overigens PERFECT telefonisch geholpen. Met zijn hulp en instructies aan de tel heb ik het achterste ruitje kunnen sluiten. Bij de direct service hier in het forepark in den haag wilden ze uren rekenen om het ruitje alleen maar te kunnen sluiten. Schandalig! Was in 15 mins gesloten.
Ben toch een beetje huiverig om zelf ergens in te gaan snijden en of zagen. Ook maak ik me zorgen bij doorverkoop. Bij de e61 horen allebei de ruitjes bedienbaar te zijn.
-
e61 535d
Re: DIY Panoramadak probleem
Weinig reactie. Denk toch dat iedereen met een panoramadak toch zeker vroeg of laat hiermee geconfronteerd wordt...
Dit is de rede waarom ik absoluut geen Pana dak wou. Werd my ook afgeraden door een BMW dealer.e61 535d schreef:Weinig reactie. Denk toch dat iedereen met een panoramadak toch zeker vroeg of laat hiermee geconfronteerd wordt...
525d E61 2007 pre-LCI
Toch heb ik liever een Panoramadak wat niet werkt als geen