Knippers smoken
Knippers smoken
Heeft iemand enig idee hoe je de originele knipperlichten het beste kunt smoken?
Ben het van plan met de mijne... maar nog geen idee hoe:P
Iemand dus ervaring mee? tips of truckjes?
Ben het van plan met de mijne... maar nog geen idee hoe:P
Iemand dus ervaring mee? tips of truckjes?
Kalm an... en rap wat..!
Re: Knippers smoken

Maar doe het spuitwerk wel vanuit de binnenkant dan heb je de mooiste effect.
Dus ff uit elkaar halen, oventje werkt altijd wel...
Maaruh waarom koop je ze gewoon niet gesmoked, kost iets van 15 euries ofsjo..
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Waar is dat goedje te halen dan? kan het zo nog niet vinden...
@nassje: weet jij ze te koop dan? en hoe kan ik ze evt uit elkaar halen? krijg ze nog niet uit mn auto... zoals het zou moeten wil het voor geen meter...
@nassje: weet jij ze te koop dan? en hoe kan ik ze evt uit elkaar halen? krijg ze nog niet uit mn auto... zoals het zou moeten wil het voor geen meter...
Kalm an... en rap wat..!
Had ze net verkocht...
Zo waren ze bij mij (Oem amber versie):

Mix van zwarte inkt en blanke lak... Op de foto nog een beetje nat...
Smoke amber heb ik ook nog niet te koop zien staan... De witte smoked wel via HL...
Als je je motorkap open doet zie je een soort van pinnetje aan de binnenkant naast je koplamp...
Druk die met een schroevendraaier naar binnen en wrik je knipperlicht los vanaf de buitenkant... 2 tellen werk!
Zo waren ze bij mij (Oem amber versie):

Mix van zwarte inkt en blanke lak... Op de foto nog een beetje nat...
Smoke amber heb ik ook nog niet te koop zien staan... De witte smoked wel via HL...
Als je je motorkap open doet zie je een soort van pinnetje aan de binnenkant naast je koplamp...
Druk die met een schroevendraaier naar binnen en wrik je knipperlicht los vanaf de buitenkant... 2 tellen werk!

Heb net op de terugweg uit dronten ff bij de brezan die lichtenverf gehaald, alleen de vraag hoe haal je die knipperlichten uit elkaar? want volgens mij zit het gewoon vast met de bedoeling van niet uit elkaar hale... kan het anders ook gewoon aan de buitenkant...? aangezien dat spul weersbestendig ect is...
en wat voor ae's zitten er in die rode auto (A)?
en wat voor ae's zitten er in die rode auto (A)?
Kalm an... en rap wat..!
lijken erg veel op DEPO koplampen, dus geen losse ringen..
misschien even kijken of er iets tussen je koplamp en knippers zit? bij mij zat het daar namelijk ook gekit
misschien even kijken of er iets tussen je koplamp en knippers zit? bij mij zat het daar namelijk ook gekit

>>>>Showroom E36's<<<<
Geen idee van, dacht dat het gedelensde OEM lampen waren. Moet je even contact opnemen met Guido, actief op E36club.be
Zijn Topic; http://www.e36club.be/forum/e107_plugin ... pic.php?20" onclick="window.open(this.href);return false;
Zijn Topic; http://www.e36club.be/forum/e107_plugin ... pic.php?20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan idd ook aan de buitenkant!
Daar is het eigenlijk ook voor bedoeld! De binnenkant kun je niet bij zonder hem open te breken..
Daar is het eigenlijk ook voor bedoeld! De binnenkant kun je niet bij zonder hem open te breken..
Die dingen zijn heel goed gekit, daarom ff de oven in of heel goed verhitten een mesje er tussen en ze laten los, maar dan de vraag hoe kit je ze weer mooi terug. Dats dan weer niet mijn ding..
En die koplampen zijn inderdaad de Depo's maar dan met de gele lampjes ipv de ledjes, die zijn gewoon vervangbaar.
Ik heb trouwens zo'n set koplampen van een paar maanden oud te koop
En die koplampen zijn inderdaad de Depo's maar dan met de gele lampjes ipv de ledjes, die zijn gewoon vervangbaar.
Ik heb trouwens zo'n set koplampen van een paar maanden oud te koop

||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
zal is even de knippers gaan smoken als ik mn lichten dr toch uit heb voor de lensen geel te maken... kan ik meteen die knippers ff doen... thanx voor de tips 

Kalm an... en rap wat..!
@nassje: ik doe het maar gewoon over de buitenkant heen, en ik ga voor mn koplampen maar voor gewoone ringen ga... aangezien ik ze nu geel aant maken ben...
Kalm an... en rap wat..!