Nieuw op 't forum, stel me eigen voor

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
DS92

Nieuw op 't forum, stel me eigen voor

Bericht door DS92 » 25 jan 2012, 00:06

Hallo iedereen !

Ik ben sinds vandaag nieuw op 't forum, mijn naam is Dwayne. Ik gluur al enige tijd op dit forum voor informatie en naar de BMW's uiteraard :roll: en besloot mij gewoon aan te melden. Ik kom uit Hoorn en ben min of meer echt naar Beemers over gestapt na een leuk ritje in een 740 E38 van m'n ouwe heer.

Ben sinds een maand in het bezit van mijn inmiddels 4e auto, een BMW Vijver E39 uit '97 (die duidelijk een verbetering is met een eerste 316 Compact en twee andere voorgaande auto's :loveit: ). Hiervoor bezat ik een Ford Mondeo 1.8i, een Pontiac Trans Am uit 1980 met 5.7 Chevy, en daarnaast aldus de Compact). Waarschijnlijk één van de weinigen die op mijn leeftijd al zo'n auto mogen bezitten, vandaar dat deze BringMyWallet ook wel wat mag kosten!
Jullie willen ongetwijfeld wat specificaties en een leuk plaatje, dus bij deze:

E39 540i6 uit Deutchsland (ja de zeer geliefde MT zesbak)
Professionele chip naar 319.7PK, 456 NM op de Dyno (Zo nam ik 'm al over, van een goede kennis overigens)
:///m: Pakket, en verlaagd
Grijs/Wijn kleurig interieur

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoop natuurlijk zoveel mogelijk info te kennen geven en ontvangen hier op BP. Vragen over de auto? Stel ze gerust :duimen:
Dwayne

Beens1

Re: Nieuw op 't forum, stel me eigen voor

Bericht door Beens1 » 25 jan 2012, 19:34

Welkom hier op het forum!
Mooi kleurtje en mooie velgjes!
Je wagen heeft overigens geen M-pakket, weet niet watvoor merk bumpers dan zijn. Ook best een imposante demper.. ;)

Veel plezier hier!

DS92

Bericht door DS92 » 25 jan 2012, 20:04

Beens1 schreef:Je wagen heeft overigens geen M-pakket, weet niet watvoor merk bumpers dan zijn.
Ja bedankt, ben zelf ook wel te spreken over de kleur.. ziet ze niet vaak en ben 'm zelf nog niet tegen gekomen.
Wat betreft het (e39)M Pakket zou 't gaan om; stuur, pook, wat kleine details, onderstel en schokbrekers. Zo als de duitser het zelf bracht: "de bumperset was voor mij overbodig" (terwijl de M achterbumper toch zeer sexy is naar mijn mening)

De bumper is volgens mij van een onbekend merk maar geeft 'm wel een aparte look al zeg ik het zelf. En ja de demper.. tunnels worden met de dag leuker om het zo maar te zeggen :P thanks iig :duim:

MaasMaster
Contacteer:

Bericht door MaasMaster » 26 jan 2012, 09:15

Nice ride man!
Welkom @ Bimmerportal. :duimen:
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!

E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"

HaraldDols
Contacteer:

Bericht door HaraldDols » 26 jan 2012, 09:29

Welkom op het foru :///m: ! Indrukwekkende specificaties en aparte kleur. Ben benieuwd naar wat foto's van het interieur.

Ik vind persoonlijk de off-the-shelf-einddemper en sierstuk eerlijk gezegd afbreuk doen aan de mooie look van de auto: veel te groot naar mijn smaak. Dat kun je een stuk mooier oplossen door er op maat een RVS-unit onder te laten zetten die wel eronder past, maar met een net zo'n dik geluid. Ik heb dit onlangs bij mijn Beamer laten doen bij PM Performance in Swifterbant. Het resultaat is te zien (en horen) in mijn showroom, mocht je het willen zien.

Desalniettemin een mooie auto!!

DS92

Bericht door DS92 » 26 jan 2012, 16:50

Ik zal wanneer ik vrij ben de binnenkant weer even schoonmaken en wat plaatjes schieten, om ze dan hier te posten! De einddemper hangt idd een beetje aan de petjesgeneratie en krijg er wel vaker kritiek over.. persoonlijk had ik quad tips mooier gevonden, maar dan zal ik de bumper aan moeten passen of een M bumper kopen en het dusdanig aanleggen dat het reserve wiel niet verwijderd hoeft te worden :whistle: Maar een degelijke demper met sierstuk aan 1 kant moet ook kunnen. Zolang ik die 8 aggresieve stieren maar hoor grommen :)

Ik zal meteen in je showroom gaan kijken btw HaraldDols, en misschien dat ik met de tijd bij EPS, Groningen wat aan de uitlaat laat doen.. op zich goede ervaring met dat bedrijf. Maar eerst hoofdprioriteit voor mij: Die lelijke plek op de achterklep bewerken, roest onder de achterklap (bekende plek) en het deukje op mijn dak die ook op de foto te zien is.. maar bedankt in ieder geval :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”