Parkeerlicht links voor melding
Parkeerlicht links voor melding
Om en om bij het starten krijg ik de melding dat het parkeerlicht links voor het niet doet. Als ik dan voor de auto zit en kijk doen alle lampen het gewoon. En de volgende keer dat ik hem start krijg ik geen melding en dan daarna wel weer..... Welke lamp is het parkeerlicht eigenlijk?
Re: Parkeerlicht links voor melding
Volgens mij is het je AE. Parkeerlicht kun je aanzetten door je verlichtings hendel in de richting te duwen aan welke kant je de parkeerverlichting wil hebben (bij auto van contact af)
- Kingfisher
- Contacteer:
Inderdaad je AE. Heb je ze vervangen door LEDs? Die kunnen namelijks wel eens deze melding veroorzaken, ondanks dat de leverancier zegt dat ze storingsvrij zijn.
Ik heb het heel sporadisch ook.
Ik heb het heel sporadisch ook.
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
Had de zelfde melding, idd de AngelEyes. Ik was lui en ben naar de dealer gereden; €5,- per lampje (3x blijkbaar, stond bijmij op de bon) en €25 voor arbeidsloon. Totaal dus €40. Hatsiekiedee! 
ook pas geweest, lampje 3,25 bij auto 5 in Belgie en in een minuutje geplaatst met behulp van een spiegetje
Lampje ging soms wel en soms niet, was dus bijna helemaal kapot, werkt nu weer perfect
Lampje ging soms wel en soms niet, was dus bijna helemaal kapot, werkt nu weer perfect
1990 Audi 90 2.3 20V > 1993 Toyota Corolla 1.6 16V > 1995 VW Golf 2 1.6D >1998 Audi 80 Avant 1.9 Tdi > 2002 Audi A6 Avant 1.9 Tdi > 2007 Audi A4 Avant 1.9Tdi >2011 BMW 520D E61 >2022 BMW F11 520D
Top jongens, heb er nog wel een paar liggen en zal die eens vervangen, kijken of de melding dan weg blijft.
misschien kortsluiting?
waarschijnlijk ebay leds... ik had deze overal in de auto ingebouwd. na alle meldingen weer allemaal eruit gegooid. probleem is daarmee opgelost