autoradio parrot adapter

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
freakyz81

autoradio parrot adapter

Bericht door freakyz81 » 21 jan 2012, 23:13

Hallo Allemaal,

Allereerst is het wel zo netjes om me hier eerst even voor te stellen voordat ik vragen ga stellen.
Ik Ben Freek Willemsen, 30 jaren jong en ik kom uit arnhem.
2 maanden geleden ben ik in het bezit gekomen van een e46 318td compact uit 2003.
Heb deze mooie bolide zelf een grote beurt gegeven aangezien de vorige eigenaar hier erg laks in is geweest...
Gloeibougies vervangen, longlife olie erin, ALLE filters vervangen, etc etc, en ze rijd heeeeeerlijk nu.
Ik ga 1x in de maand op en neer naar mijn vriendin in duitsland,(800km verderop) dus wat dat betreft is het een heerlijke wagen.

Maar nu heb ik dan toch een vraag : (eigenlijk een aantal)

Ik heb mijn parrot mki9100 uit mijn oude auto geschroefd, en wil deze in de compact inbouwen.
Ik weet ook dat ik een verloop kabel nodig heb hiervoor.
En ik heb echt HEEL het forum en internet uitgepluisd, maar ik kan er niets over vinden.
Ik heb namelijk een business radio van SIEMENS,(heb hem er al uit gehad) en ik heb geen idee welke kabel hier op past.
is het de Parrot PC000006AA Adapter, of kan ik ook de kram AUDIO2CAR BMW 84099 aanschaffen?? die laatste scheelt nl een hoop stekkers en dus ook ruimte.
De volgende vraag is als ik mijn parrot dan eindelijk aan heb gesloten, de muziek van mijn telefoon dan via de parrot loopt, of via de autoradio?? of heb ik dan weer extra adapters nodig?

Hopende op een positief antwoord,(en alvast bedankt!)

Freek

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”