Voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Eli320D

Voorstellen

Bericht door Eli320D » 17 jan 2012, 20:50

Hallo allen,

Nou ik kan wel zeggen dat ik nog heel vers ben in BMW wereld! Morgen kijken voor mijn eerste BMW. Ik ben wel opgegroeid met BMW om me heen, mijn vader rijd reeds zijn hele leven BMW. Begonnen met een oranje 2002 en nu ( beetje op leeftijd ) een zeer nette 1 serie. Binnenkort verwachten wij een kindje, begin februari. Precies om die reden gaan we kijken voor een andere auto. Op dit moment rij ik (jaja) een Golf V TDI DSG met alle luxe, leer, navi, dakje. Fijne auto, maar mis wat vermogen en ruimte welke ik de komende tijd wel kan gebruiken. DUSSSS

Morgen kijken voor een E46 320D Touring uit 2004. Heel mooi met maar 95000 km. Eigenlijk dezelfde optie als mijn Golf. Zelf nog iets meer :duimen: Ook lekker met een automaat. En meer power. Is ook wel fijn.

Heeft iemand misschien nog tips waar ik extra op moet letten? De garagist zegt dat de volledig onderhouds historie bekend is en dat hij de auto heeft overgenomen van de plaatselijke BMW dealer begin van dit jaar. Hij is wel ingevoerd in 2008, maar gelukkig zit er NAP op. Ben benieuwd.

Groetjes Eli

bkw38

Re: Voorstellen

Bericht door bkw38 » 17 jan 2012, 20:54

Welko :///m: !
Veel succes met je zoektocht. Er zijn best veel tips hier dus ik zou zeggen ga maar beetje rondneuzen! :P
E60 530D

MaasMaster
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door MaasMaster » 18 jan 2012, 08:59

Welkom hier!
Succes met de E46 vandaag. En veel lezen hier, wordt je serieus wijzer van :duimen:
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!

E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”