Je kan het pas vergelijken als je de auto's naast elkaar zet naar mijn mening, de HL ringen bevallen mij in ieder geval prima, 45 euro vind ik geen gekke prijs voor wat je krijgt. En uiteindelijk is het maar net wat je er zelf voor over hebt.
Hebben jullie gelijk in, ik had op mijn vorige BMW ook ringen van HL, die waren wel goed, maar dat is dan ook een paar jaar geleden, de kwaliteit van nu is bagger vind ik, heb ze meteen terug gestuurd, ze pasten niet eens !!
okej, nouja ik wil iig niet van dat wittige licht, vind dat gelige (originele licht kleur) mooier, aangezien ikook nog van plan ben dan de kabels van mn stadslicht an mn ae's te maken en dan de lens van het originele stadslicht en de kappen van de mistlichten geel te maken... staat naar mijn mening wel mooi op een boston groene auto, samen met een zwarte grille...
Met euro ellipsoids bedoelen ze H1 ZKW koplampen, de meeste replicas daarvan en de H1 Bosch.
Opaque angel eyes hebben wat minder zichtbare leds als ze uit staan, ik vermoed dat het plastic wat melkwittig is of iets dergelijks. Hier hebben ze wat foto's staan: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 3621969873" onclick="window.open(this.href);return false;
Thx bedankt voor die link! ERRUG duidelijk
Btw hoe zit dat met verzend kosten?
want als ik nederland invoer komt er ruim €100,- overheen Dan zouden ze opeens omgerekend €202,- kosten..
dat is dan wel weer errug duur
e36, 318IS M44 sedan, Montreal blauw, Bilstein B12 Pro kit. LPG G3, (individual uitvoering)