Winterbanden...andere wielbouten?
Re: Winterbanden...andere wielbouten?
Je zal t niet geloven...!!
Ik kom net van de bandenboer... En die wielbouten ( 60 lang) zijn nergens te krijgen.
Idd.. Super gezeik!!
Dus de bandenboer kwam met de volgende oplossing.:
Die nieuwe bouten kosten mij zowiezo 50 euro, hij wil mijn Alutec velgen omruilen naar andere 16 inch velgen ( geen idee welk merk )en mijn continental wintercontact Ts830 overzetten balanceren en monteren voor 150 euro xtra.
Ook ben ik klaar met het heen en weer sheulen van mijn banden dus ik laat ze daar voor 100 euri, direct opslaan en wissellen.
Volgende week, maar effe laten doen...
E.
Ik kom net van de bandenboer... En die wielbouten ( 60 lang) zijn nergens te krijgen.
Idd.. Super gezeik!!
Dus de bandenboer kwam met de volgende oplossing.:
Die nieuwe bouten kosten mij zowiezo 50 euro, hij wil mijn Alutec velgen omruilen naar andere 16 inch velgen ( geen idee welk merk )en mijn continental wintercontact Ts830 overzetten balanceren en monteren voor 150 euro xtra.
Ook ben ik klaar met het heen en weer sheulen van mijn banden dus ik laat ze daar voor 100 euri, direct opslaan en wissellen.
Volgende week, maar effe laten doen...
E.
Laatst gewijzigd door edtje25 op 07 jan 2012, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
daaj.mensinga
Kijk Gewoon even op marktplaats voor standaard 16 inch Lm velgen.
passen goed en hoef je geen andere bouten enz....
Weet zeker dat je wel een setje kan krijgen voor onder de 350 euro.
Groetjes
passen goed en hoef je geen andere bouten enz....
Weet zeker dat je wel een setje kan krijgen voor onder de 350 euro.
Groetjes
Dank,
Ik heb gisteravond effe gekeken, en dit bestaande setje ( alutec) komt van een e60. ( ik vind t nog steeds gek, dat t bij mij niet paste)Omdat ik hier al vroeg bij was was de set maar 300 euro.
De keuze waren uiteraard de banden die hierop zaten en niet de velgen. Er zat meer tussen de 6 en 7 mm profiel per band( nagemeten met profielmeter).
Kortom, ik ben er helemaal klaar mee. Voor 150 euri extra ( of 200 inc bouten) ben ik nu klaar.
Onderaan de streep is t nog steeds een redelijke deal. Alleen t is een enorm gedoe geworden.
E.
Ik heb gisteravond effe gekeken, en dit bestaande setje ( alutec) komt van een e60. ( ik vind t nog steeds gek, dat t bij mij niet paste)Omdat ik hier al vroeg bij was was de set maar 300 euro.
De keuze waren uiteraard de banden die hierop zaten en niet de velgen. Er zat meer tussen de 6 en 7 mm profiel per band( nagemeten met profielmeter).
Kortom, ik ben er helemaal klaar mee. Voor 150 euri extra ( of 200 inc bouten) ben ik nu klaar.
Onderaan de streep is t nog steeds een redelijke deal. Alleen t is een enorm gedoe geworden.
E.
Ze zitten er eindelijk op!
Laat t nu maar sneeuwen
E.
Laat t nu maar sneeuwen
E.
ik wil net zegguh. Laat die banden maar zitten. Er komt geen winter.
Blijf voorlopig lekker zomerstijl rijden.
Blijf voorlopig lekker zomerstijl rijden.
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

-
daaj.mensinga
vanaf de 16de gaan de temp onder vriespunt dus misschien nog ergens goed voor.
Om het even scherp te krijgen, ik heb mijn zomersloffen er ook nog onder zitten op de 18" bmw wielen. Ik heb ook een set originele bmw 16" met nieuwe winterbanden. Passen de wielbouten dan wel of niet?
Als t orginele velgen zijn, dan zou t moeten passen.
Gr
Edwin
Gr
Edwin
Hoe kom je er eigenlijk bij dat t vanaf de 16de gaat vriezen?
Ik had mijn winterwielen eronder, maar na mijn vakantie heb ik ze snel weer omgewisseld voor de zomer wielen, tis geen porum als je 19" gewent was en dan ineens 16" ballonbanden eronder, voelde me eigenlijk een flink voor lul rijden een verlaagde Bimmer op 16" en dan die softe wegligging 

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
Oke dan. Zal eind van de week voor de zekerheid even een bout verwijderen. Zou toch mooi zijn als ik de wielen wil wisselen voor de wintersport en ik kom er dan pas achter dat ik andere bouten nodig heb ofzo 
-
Aron
Als het eind van de maand nog zulk weer is, zal ik
ook snel mn zomerwielen erop gooien...
Ben het compleet eens met Dess...schaam me gewoon met zulke kleine shitwielen..
ook snel mn zomerwielen erop gooien...
Ben het compleet eens met Dess...schaam me gewoon met zulke kleine shitwielen..
Wat zul je je schamen? 95% van de weggebruikers valt het heus niet op hoor. Niet iedereen is bmw-leip 
En blijkbaar gaat het toch een stuk kouder worden. Daaj heeft gelijk gekregen 
-
daaj.mensinga
Ik vind mijn 18inch winterwielen ook geen gezicht.
Mja nog ff volhouden.
Maar de stap van 275r19 naar 245r18 is heel groot en je ideale beeld verdwijnt een beetje.
Hahaha ik zei het toch dat het ging vriezen. teminste dat is wat weeronline aangaf.
Ik wacht nog even af tot maart en dan komen de zomerwielen er weer onder.
Mja nog ff volhouden.
Maar de stap van 275r19 naar 245r18 is heel groot en je ideale beeld verdwijnt een beetje.
Hahaha ik zei het toch dat het ging vriezen. teminste dat is wat weeronline aangaf.
Ik wacht nog even af tot maart en dan komen de zomerwielen er weer onder.