willem-57 schreef:speedy25 schreef:dat je zo`n auto bij een dealer of een goede garage moet kopen is natuurlijk bullshit

heb mn e39 m5 bij een handelaar gekocht en op mn zoek tocht naar een goede ook een hoop rotzooi tegen gekomen.
en juit bij die handelaar waar ik verwacht had weer een pauperbak aan te treffen mn m5 gekocht met 2 vorige eigenaren en een onderhoudshistory waar je u tegen zegt.
geduld hebben en goed zoeken en uiteraard een beetje geluk hebben en zelfs een perfect onderhouden auto kan kapot lopen,ken iemand die een e39 m5 bij de beier kocht 2 maanden later brak er een gelijder af in het blok resultaat andere motor erin

Voor mij is het geen BULLSHITT !
Heb mijn M3 ook bij de beier gekocht en later bleek er teveel speling te zitten in het differentieel, heb toen GRATIS arbeid gekregen bij de vervanging ervan. En mijn auto heeft ook een history waar je U tegen zegt !
Bij een prive adres had ik deze service nooit gekregen. Maar het is maar hoe je ertegen aan kijkt, maar BULLSHIT....nee !
dan heb jij geluk gehad met jou m3 weet je hoe ze namelijk bij de beier werken? ze hadden een hele tijd een blauwe e39 m5 te koop staan facelift voor 17k ben ik ook nog bij geweest maar ik wist wat er met de auto aan de hand was.
wou de m5 kopen met garantie iets wat je bij een bmw dealer toch wel mag verwachten maar kon de auto alleen kopen zonder garantie best wel raar toch? dan sta je als dealer ook wel voor de auto die je verkoopt.
toevallig was ik getipt door iemand dat de betreffende m5 een scheurtje had in het onderblok en dat de beier daarvan op de hoogte was en daarom geen garantie wou geven op de auto.
uiteindelijk toch verkocht zonder garantie 2 maanden later loopt het blok kapot en de beier wil nergens wat van weten en zo ken ik wel meer verhalen over de beier....