@ Johnsdale: Leuk artikel he? Blijft een ontzettend gaaf ding. Er bestaat ook nog een fotoreportage over een ondergrondse garage waarin BMW al deze speciale modellen heeft gestald. Deze compact staat er ook tussen. Echt Car-heaven om daar eens rond te mogen lopen
@Mechanix: Ik vond het niet erg hoor, heb er flink om gelachen. Grappig dat we elkaar zo toch nog kunnen spreken. Was eerst bang dat iemand nog krassen had gemaakt, maar gelukkig niks aan het handje
Je bent zelf ook studentchauffeur? Ook voor Easyway dan? Nu je zegt dat je Mazda MX5 rijdt, weet ik denk ik wel welke auto van jou is. Heb je hiervoor in een Opel Manta rondgereden? Zo'n MX-5 is ook geen verkeerd wagentje om in rond te rijden!
@ BMWBOIII: Blijft een leuk verhaal!
Ik werk inderdaad voor Easyway. Leuk bijbaantje hoor
Wat betreft die onderdelen, alleen de lederen sportstoelen ontbreken. De vaders die jij hebt zijn origineel toch niet in de compact geleverd?
Zwarte hemel zit er in, m-tech sportonderstel is gemonteerd, en de velgen die bij het m-pakket op de compact hoorden heb ik vervangen.
@ Richy: inderdaad, een mailtje had ook volstaan.
Een 320 uitgedost als M3 met bijbehorende logo's kan ik ook wel mooi vinden, al had ik er zelf de m3 logo's niet opgeplakt. Ik adviseer ze alleen om ff door te sparen en ook een motorswap uit te voeren

.