even voorstellen (Musie_m3)
even voorstellen (Musie_m3)
Hallo clubleden,
ik ben Mustafa, woon in Kampen en ik ben 28 jaar.
Jammer genoeg heb ik nog geen BMW, maar heb er wel een paar op het oog. Ik heb wel eerder aantal BMW's gehad, ik had eerst een E30 325i Cabriolet ingevoerd vanuit Duitsland en heb ik er een e36 325i blok ingebouwd samen met aantal vrienden (was zeker een leuk project).
Vlak daarna heb ik die verkocht (gezinsuitbreiding)(oepsiieee, hahaha nee hoor, ) en daarna heb ik een E34 540iA gekocht.
Helaas had ik hierbij geen geluk bij heb ik de e34 helaas moeten slopen. En nu een totale andere auto.... Waarom? Omdat een kennis van mij aantal jaren geleden er 1 had en nu ook weer... Tjah, natuurlijk ga je er af en toe mee in rijden en bestaat er daarna maar 1 woord voor, VERKOCHT...hahahaha
Ik moet eerst zorgen dat ik een keuze moet maken wat voor 1 het zal worden.
Het zou bijna een e46 330i zijn.
Maar mijn beslissing is toch voor een E46 M3 Coupe gevallen.
Maar of het nu een handgeschakelde of een SMG bak wordt, daar ben ik nog niet over uit.
Ik heb het een en al gelezen daarover, maar ik mis toch aantal info !! Hopelijk is dat niet zo gek, want ik ga wel duizenden euro`s aan een auto uitgeven, dan zou ik wel willen weten waar dat heengaat.
Is het nu beste om mijn vragen bij de E46 m3 forum te stellen?
Nou mensen, ik ga ervandoor, hopelijk is dit ook net als de E34 forum een gezellige forum !! Bedankt.
MVG Musie.
ik ben Mustafa, woon in Kampen en ik ben 28 jaar.
Jammer genoeg heb ik nog geen BMW, maar heb er wel een paar op het oog. Ik heb wel eerder aantal BMW's gehad, ik had eerst een E30 325i Cabriolet ingevoerd vanuit Duitsland en heb ik er een e36 325i blok ingebouwd samen met aantal vrienden (was zeker een leuk project).
Vlak daarna heb ik die verkocht (gezinsuitbreiding)(oepsiieee, hahaha nee hoor, ) en daarna heb ik een E34 540iA gekocht.
Helaas had ik hierbij geen geluk bij heb ik de e34 helaas moeten slopen. En nu een totale andere auto.... Waarom? Omdat een kennis van mij aantal jaren geleden er 1 had en nu ook weer... Tjah, natuurlijk ga je er af en toe mee in rijden en bestaat er daarna maar 1 woord voor, VERKOCHT...hahahaha
Ik moet eerst zorgen dat ik een keuze moet maken wat voor 1 het zal worden.
Het zou bijna een e46 330i zijn.
Maar mijn beslissing is toch voor een E46 M3 Coupe gevallen.
Maar of het nu een handgeschakelde of een SMG bak wordt, daar ben ik nog niet over uit.
Ik heb het een en al gelezen daarover, maar ik mis toch aantal info !! Hopelijk is dat niet zo gek, want ik ga wel duizenden euro`s aan een auto uitgeven, dan zou ik wel willen weten waar dat heengaat.
Is het nu beste om mijn vragen bij de E46 m3 forum te stellen?
Nou mensen, ik ga ervandoor, hopelijk is dit ook net als de E34 forum een gezellige forum !! Bedankt.
MVG Musie.
Re: even voorstellen (Musie_m3)
Hosbulduk..
Uhmmm, ja, heb ik wel maar weet niet hoe ik de foto's moet gaan uploaden.
Op e34 forum, was erg makkelijk. Klik je op upload en je kwam meteen in je computer. Hier moet je waarschijnlijk de foto`s eerst gaan uploaden op internet of niet?
Uhmmm, ja, heb ik wel maar weet niet hoe ik de foto's moet gaan uploaden.
Op e34 forum, was erg makkelijk. Klik je op upload en je kwam meteen in je computer. Hier moet je waarschijnlijk de foto`s eerst gaan uploaden op internet of niet?
- MaasMaster
- Contacteer:
Welkom Mustafa!
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
Welkom!
Die E34 zag er echt netjes uit zo op deze foto! Zwak voor dat model...
Succes met de zoektocht!
Die E34 zag er echt netjes uit zo op deze foto! Zwak voor dat model...
Succes met de zoektocht!
Hij zag er ook van binnen netjes uit, handgrepen van de deurpanelen en de middenconsole was zelfs van leer gestikt. Dat is ook een auto om mee te cruisen of op vakantie te gaan. Heerlijk ! Verdomme, wat mis ik die auto zeghh.. hahaha
Hier nog aantal foto`s van binnen...

Hier nog aantal foto`s van binnen...

Waarom moest die dan gedemonteerd worden (vind slopen zo'n pijnlijk woord...
aan de bodem was er een klein roest.. ik dacht aaaghh.. dat komt wel in orde.
Na een tijdje moest de auto voor de APK en de keurmeester sloeg (lichtjes) even met een staaf ijzer en opeens werd de gat steeds groter en groter.... Was heel erg aan toe. Kosten voor om te laten maken was meer dan €1500,- ... dus ja, dan weet je al voldoende...
Ik had ergens een foto maar kan het niet meer terugvinden.
Na een tijdje moest de auto voor de APK en de keurmeester sloeg (lichtjes) even met een staaf ijzer en opeens werd de gat steeds groter en groter.... Was heel erg aan toe. Kosten voor om te laten maken was meer dan €1500,- ... dus ja, dan weet je al voldoende...
Ik had ergens een foto maar kan het niet meer terugvinden.
Balen zeg!
Valt me overigens wel tegen van een '94-er. Vaak hoor je van wagens voor '93 dat ze flink roesten, maar na die jaren zou het toch wel beter moeten zijn...
Jammer, maar goed een reden te meer om nu op zoek te gaan naar een mooie
Valt me overigens wel tegen van een '94-er. Vaak hoor je van wagens voor '93 dat ze flink roesten, maar na die jaren zou het toch wel beter moeten zijn...
Jammer, maar goed een reden te meer om nu op zoek te gaan naar een mooie
Je hebt gelijk hoor, die van mij was een schade auto. Die heeft een klap vanaf de zijkant gekregen en waarschijnlijk op de richtbank gericht en de bodem hebben ze alleen maar vast gekit met een ijzeren plaat. Was echt heel mooi afgewerkt, alleen heel goedkoop ! Als ze nou een betere kwaliteit aan plaat hadden vast gekit, dan zouden we er niet eens achter komen volgens mij.Beens1 schreef:Balen zeg!
Valt me overigens wel tegen van een '94-er. Vaak hoor je van wagens voor '93 dat ze flink roesten, maar na die jaren zou het toch wel beter moeten zijn...![]()