Kraakt na verlaging.
Kraakt na verlaging.
Het is me opgevallen nu ik alles nieuw heb onder de auto het voor kraakt in de ochtend als je instuurt en ook als je wat sneller over drempels rijdt is dat normaal ?
Ook zag ik dat aan de voorzijde het eindpunt van de wikkel niet tegen de uitsparing zit aan de onderzijde, dit schijnt volgens de garage nooit te zijn klopt dat ?
Ook zag ik dat aan de voorzijde het eindpunt van de wikkel niet tegen de uitsparing zit aan de onderzijde, dit schijnt volgens de garage nooit te zijn klopt dat ?
- tattoodennis
- Contacteer:
Re: Kraakt na verlaging.
Mijn cabrio is ook verlaagd en die kraakt ook aan alle kanten, denk dat het komt door het verlagen. Alles is rondom meteen stug en daarvoor had ik het ook niet.
Misschien in jou geval moet het even allemaal op zijn plek vallen is natuurlijk nieuw
Misschien in jou geval moet het even allemaal op zijn plek vallen is natuurlijk nieuw
BMW 325Ci Cabriolet 2002 (sold)
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
Heb geen enkele problemen na het verlagen. Hebben jullie OEM rubbers gebruikt of aftermarket?
Ik heb Monroe Reflex schokbrekers met eibach pro kit veren, een monroe stofset en veerpootlagers OEM kwaliteit (geen origineel).
Het kraken is ook alleen in de ochtend met koude start met insturen, en als je over drempels rijdt wat steviger.
Misschien moet het inderdaad nog zetten allemaal.
Maar dat verhaal met de onderste wikkel van je voor veren, die hoort volgens mij gewoon tegen het eindpunt aan te zitten waar ook dat rubber tussen zit op je veerpoot, aan de voorzijde toch ?
Het kraken is ook alleen in de ochtend met koude start met insturen, en als je over drempels rijdt wat steviger.
Misschien moet het inderdaad nog zetten allemaal.
Maar dat verhaal met de onderste wikkel van je voor veren, die hoort volgens mij gewoon tegen het eindpunt aan te zitten waar ook dat rubber tussen zit op je veerpoot, aan de voorzijde toch ?
Alles is ook onbelast vastgezet, dus terwijl de auto in de lucht hing met ze wielen vrij, volgens mij is dat niet goed, ik begreep dat veel onderdelen belast aangedraait moeten worden, morgen breng ik de auto terug omdat het geen gehoor is, heb echt het idee dat alles gewoon strak en gespannen zit, het kraken komt ook alleen maar van de linkerzijde.
Ook merk ik dat ik nu een trilling in me stuur heb ineens sinds vandaag
Nogmaals de onderste wikkel van je voor veren, die hoort toch gewoon tegen het eindpunt aan te zitten waar ook dat rubber tussen zit op je veerpoot, aan de voorzijde ?
Ook merk ik dat ik nu een trilling in me stuur heb ineens sinds vandaag
Nogmaals de onderste wikkel van je voor veren, die hoort toch gewoon tegen het eindpunt aan te zitten waar ook dat rubber tussen zit op je veerpoot, aan de voorzijde ?
de wikkel van de veer moet zeer zeker in de uitsparing liggen, die zit daar niet voor niks natuurlijk.
verder zou het wel kunnen dat hij iets meer kraakt dan voor de verlaging, dat is nou eenmaal het nadeel van verlagen, maar ik moet zeggen dat ik daar weinig tot geen last van heb.
succes ermee
verder zou het wel kunnen dat hij iets meer kraakt dan voor de verlaging, dat is nou eenmaal het nadeel van verlagen, maar ik moet zeggen dat ik daar weinig tot geen last van heb.
succes ermee
Net gebeld dat de auto weer klaar is, alles was in orde geluid kwam van de draagarm links af, zijn de de originele en nooit vervangen, door het verlagen gaat deze in een andere stand staan en kan daardoor gaan kraken of wringen is mij verteld.
Alles is ingesmeerd met siliconenvet
en het is nu in orde volgens hun.
Moest maar even 2 a 4 weken er mee rond rijden en kijken wat ie verder deed
Alles is ingesmeerd met siliconenvet
Moest maar even 2 a 4 weken er mee rond rijden en kijken wat ie verder deed
Laatst gewijzigd door Hompie op 29 dec 2011, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet dus, kraakt misschien wel iets minder heb ik het idee, maar nog steeds aan de linkerkant alleen.
Misschien toch maar eens een keer beide draagarmen vervangen.
Heb nu ook het idee dat als ik snel stuur dat me stuur soms wil blijven staan in een bepaalde positie .
Iets zit er niet goed heb ik het idee.
Misschien toch maar eens een keer beide draagarmen vervangen.
Heb nu ook het idee dat als ik snel stuur dat me stuur soms wil blijven staan in een bepaalde positie .
Iets zit er niet goed heb ik het idee.
Ben er achter sinds vandaag, de linker veerpoot lager zit vast met 2 moeren op 34 nm echter is van de 3e moer het schroefdraad stuk gedraaid en kan de moer niet meer vast maar ook niet meer los, ook het gekraak komt uit deze veerpoot lager, weet alleen niet of dat komt omdat ie niet goed vast zit of omdat ie gewoon niet goed is, maar goed het de garage gemaild en die moeten maar met een oplossing komen.
Goed uiteinde allemaal.
Goed uiteinde allemaal.