beemer007 - E36 - 320i - coupe - Tief und Breit
Re: beemer007 - E36 - 320i - coupe - Tief und Breit
Super dikke bmw wel zonde dat de oude eigenaar hem in 600 km al zo kan toetakelen. Goed dat hij weer terug is!
Stoere bak! mooie kleur! is dit de bruinige kleur die je ook wel eens op vooral nieuwere 1 series ziet?
Persoonlijk vond ik het witte vader interieur veel mooier maar smaken verschillen
Persoonlijk vond ik het witte vader interieur veel mooier maar smaken verschillen

Bmw e36 316 Sedan verkocht
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
Bmw e36 318IS Coupe verkocht
Bmw e36 325 Coupe verkocht
Bmw e87 116 in bezit
Hele dikke bimmer en erg gave stoelen
. Vind ik eigenlijk nog net iets mooier als de M3 stoelen.

Lexus RX450h President Line
Heel mooi gedaan. Alleen een rolkooi erin maakt hem naar mijn smaak minder mooi dan hij nu is.
@atlas telamon: ja heb altijd een rolkooi gewild in mijn coupe en nu dat hij bijna af is wil ik het toch eens zien. Gaat maar een half rolkooi zijn dus ga het toch riskeren
@leen: had de m3 stoelen in mijn laatste 3 coupe's staan en nu met de wagen terug te kopen wilde ik toch iets anders. Was het wit een beetje beu en wilde een zwart interieur, verandering en iets sportiever dus ben ik al in geslaagd vind ik.
@ClOwn: de kleur in "Chocolate Brown" van Mini Clubman
@bmw13: Ja die jong had gewoon beetje pech gehad. Het ongeval viel goed mee maar is nooit fijn je project dan zo te zien he. Daarom ben ik blij dat hij terug bij mij in mijn magazijn staat. Just looking at the car is enough
Nee het is de bedoeling dat de wagen enkel de mooie zondagen buiten komt, m&g,.... Laat de zomer maar komen 

@leen: had de m3 stoelen in mijn laatste 3 coupe's staan en nu met de wagen terug te kopen wilde ik toch iets anders. Was het wit een beetje beu en wilde een zwart interieur, verandering en iets sportiever dus ben ik al in geslaagd vind ik.
@ClOwn: de kleur in "Chocolate Brown" van Mini Clubman
@bmw13: Ja die jong had gewoon beetje pech gehad. Het ongeval viel goed mee maar is nooit fijn je project dan zo te zien he. Daarom ben ik blij dat hij terug bij mij in mijn magazijn staat. Just looking at the car is enough