De laatste dagen bemerk ik iets: als ik smorgens en savonds (als de auto lang stil gestaan heeft) weg wil rijden dan merk ik dat de automaat enigszins stroef van P naar R gaat. Voelt een beetje alsof ie los moet schieten, knelt, klemt of hoe je het wil noemen. Het is niet dat ik kracht moet zetten ofzo maar zo soepel als de hendel van R naar N naar D gaat en vice versa is het niet.Overigens moet ik even zeggen dat ik om de P te ontlasten vaak ook de handrem aantrek.
Vanavond echter ergens twee uur gestaan en nergens last van gehad. Het hoeft ook helemaal niks te betekenen maar stiekem ben ik bang dat ik any time soon aan revisie moet

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Kmstand is zo'n 193500 en schakelen doet de bak soepel als wat dus het lijkt mij niet dat de bak aan het einde van zijn spreekwoordelijke latijn is? Maar dan moet ik ook bekennen dat ik de automaat niet uitgevonden heb

Zou het zeeer op prijs stellen als jullie mij een antwoord kunnen geven en zou nog nog meer op prijs stellen als jullie me gerust kunnen stellen

Thnx! Bart