Beetje Driften...
Re: Beetje Driften... Interesse in 17 Oktober???
Daar baal ik wel weer flink van. Waarschijnlijk te weinig aanmeldingen.
De 24e kan ik niet, moet dan werken.
Dat "voor gevorderde" moet je met een korrel zout nemen. Daar heb ik ook al eens aan meegedaan met mijn M3 en ook een maat van me, die nog nooit gedrift had. Kan prima en er zijn ook instructeurs aanwezig.
Maar volgens mij kun je ook gewoon meedoen met driftsport bmw. Even contact opnemen met ed, die kan je het vast vertellen.
Voor mij dus een andere keer...Jammer...
Dat "voor gevorderde" moet je met een korrel zout nemen. Daar heb ik ook al eens aan meegedaan met mijn M3 en ook een maat van me, die nog nooit gedrift had. Kan prima en er zijn ook instructeurs aanwezig.
Maar volgens mij kun je ook gewoon meedoen met driftsport bmw. Even contact opnemen met ed, die kan je het vast vertellen.
Kom op Telly!PIR3lly schreef:Daar baal ik wel weer flink van. Waarschijnlijk te weinig aanmeldingen.
Wie weet wanneer de andere keer komt..
Hup gewoon vrij nemen! (h)
Hahah, dat gaat met mijn werk jammer genoeg niet zo gemakkelijk...
Dit wil ik zeker een keer doen
...Iemand nog geweest dit jaar? PirellY?

M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Re: Beetje Driften...
Nee, dit jaar nog niet geweest. Te druk gehad met andere dingen.
Maar wil het zeker nog een keertje gaan doen.
Maar wil het zeker nog een keertje gaan doen.
Als je gaat, laat het me weten, dan kom ik ook.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Heb je een site van Weeze?
driften? ja dat lukt me wel hoor... alleen doe ik het niet zoveel. daar gebruik ik me 325i wel voor, is iets goedkoper als dat stukt gaat dan de M3... 

For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3