Even voorstellen

Show je BMW E36. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
baasbryan

Even voorstellen

Bericht door baasbryan » 20 dec 2011, 02:46

Hallo allemaal,

Sinds 2 weken heb ik een Cosmos zwarte E36 325i Cabrio uit 1994 gekocht.
Ik ben op dit forum terecht gekomen doordat ik een lekage aan de bijrijderskant heb (het veel voorkomende probleem), na wat zoeken staan hier een aantal oplossingen.
Als dit probleem opgelost is ga ik meer in de looks en prestaties van de auto investeren en daarvoor ben ik op dit forum aan het juiste adres zag ik al wel.

Voordat ik mijn E36 aangeschaft had heb ik 2,5 jaar een 318 E30 Sedan uit 1983 in mijn bezit gehad (107 PK).
Ik kreeg een aanbod van mijn kennis en ook vaste monteur (werkzaam bij de BMW garage Smudde) om de 325 over te kopen. Lekker bedragje, auto in orginele staat en alles tip-top onderhouden. Alle papieren aanwezig, zelfs met de officiele garagebonnen waar de werkelijke uren op staan.

Hieronder volgen dan ook de foto's van mijn oude verkochte bakkie en mijn sinds kort aangeschafte cabrio:
BMW E30 318i Sedan 1983
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

BMW E36 325i Cabrio
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat vinden jullie er van?

Er is al een kort lijstje opgesteld met veranderingen die toegepast gaan worden, namelijk:
- witte knipperlichten voor- zij- en achterkant.
- M3 sideskirts (altijd handig als je vader er een paar heeft in jouw kleur en de moeite niet neemt ze in zijn kleur over te spuiten)
- andere grotere velgen voor de zomer met mn favo bandjes Ultrac Sessanta van Vredestein.

Verder is het nog even kijken wat ik er verder mee wil gaan doen, naast het rijden dan hè :P
Tips of aanraders altijd welkom!

Grtz
Laatst gewijzigd door baasbryan op 20 dec 2011, 19:06, 3 keer totaal gewijzigd.

Dcreator

Re: Even voorstellen

Bericht door Dcreator » 20 dec 2011, 14:07

nice hoor je vorige wagen zag er ook leuk uit!
maar tis misschien makkelijker om je foto's op het forum te plaatsen, kan je gewoon met je flickr linkjes doen :)

Hitz

Bericht door Hitz » 20 dec 2011, 15:15

Welkom hier!

Chique, originele cabriolet! Fraai exemplaar.
330d

Bmw013

Bericht door Bmw013 » 20 dec 2011, 17:59

Welkom ziet er goed uit dat is wel een stap omhoog van een e30 318 naar een e36 carbio 325 :duimen:

baasbryan

Bericht door baasbryan » 20 dec 2011, 19:09

Dcreator schreef:nice hoor je vorige wagen zag er ook leuk uit!
maar tis misschien makkelijker om je foto's op het forum te plaatsen, kan je gewoon met je flickr linkjes doen :)
Ja moest nog even uitvinden hoe ik aan de BB code van de afbeeldingen kwam via Flickr.
Maar zoals je ziet is het al gelukt haha

Ja de overstap is wel groot, maar heb er absoluut geen spijt van , dat krijg je als je vader net zo'n auto heeft en je zo goed als opgroeit met BMW :P

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Showroom”