DVD speler accepteert geen gebrande DVD's
DVD speler accepteert geen gebrande DVD's
Ik heb het volgende probleem: mijn professional navigatiesysteem uit mijn E61 accepteert geen gebrande DVD's. Ik heb van alles geprobeerd, maar geen enkele gebrande DVD werkt. DVD+ werkt niet, DVD- werkt niet, origenel (navigatie) DVD werkt ook prima, gebrande CD werken ook prima. Wat kan het probleem zijn? Alvast bedankt voor de hulp?
Re: DVD speler accepteert geen gebrande DVD's
Welkom! Misschien wel handig als je je even voorstelt en dan gelijk aangeeft wat uit welk bouwjaar je E61is.
Maar wel apart, ik heb al heel lang een gebrande DVD+ navigatie DVD erin. Zowel de navi 2010 en 2011 geven geen problemen. Misschien een rare opmerking maar het zou wel eens iets met de manier van branden te maken kunnen hebben. Ik heb gewoon met Nero een ISO met een NEC DVD brander op een Sony of Philips DVD+ gebrand. Werkt probleemloos in mijn E61 van maart 2006.
Maar wel apart, ik heb al heel lang een gebrande DVD+ navigatie DVD erin. Zowel de navi 2010 en 2011 geven geen problemen. Misschien een rare opmerking maar het zou wel eens iets met de manier van branden te maken kunnen hebben. Ik heb gewoon met Nero een ISO met een NEC DVD brander op een Sony of Philips DVD+ gebrand. Werkt probleemloos in mijn E61 van maart 2006.
A merk dvd's gebruiken zoals verbatim of imation. En op de laagste snelheid branden.
alle dvd's werken. zelfs kruidvat.
denk verkeerde software.
wat probeer je te branden?
denk verkeerde software.
wat probeer je te branden?
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Dark knight edition

Gebruik je Imgburn ? want die heb je nodig voor branden van navi cd DVD
Ik heb de laats de nieuwste dvd routemap gebrand met Imgburn werkt perfect.
En je moet hem wel heel langzaam branden 2 a 4 X als ik me niet vergis !
Ik heb de laats de nieuwste dvd routemap gebrand met Imgburn werkt perfect.
En je moet hem wel heel langzaam branden 2 a 4 X als ik me niet vergis !
BMW Bayerische Motoren Werke
Ik heb het geprobeerd met imgburn, maar dit werkt niet . Ik probeer een DVD te branden van een 2012 navigatie DVD. Mijn auto is overigens van maart 2008 en recent geimporteerd en heeft geen nederlandse taal, maar dat moet volgens mij niet uitmaken. Overigens een backup CD van mijn 2008 navigatie DVD werkte ook niet. Kan het zijn dat het professional systeem van mij geblokkeerd is voor gebrande DVD's.
Maakt niet uit van waar de auto is, hij moet gewoon gebrande DVD's kunnen lezen.
Probeer eens of jou gebrande DVD wel werkt in de professional drive van iemand anders.
Dan pas weet je zeker dat de dvd goed is.
Probeer eens of jou gebrande DVD wel werkt in de professional drive van iemand anders.
Dan pas weet je zeker dat de dvd goed is.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Allemaal bedankt voor de adviezen! Nu nog iemand vinden met een professional drive in de buurt van Groningen!
Gewoon bij de dealer een uitzoeken
gr willem
gr willem
gewoon bij de occasiondealer erin duwen 

- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
Dark knight edition

Dark knight edition

Na verder onderzoekt blijkt dat de dvd speler aan vervanging toe is. Nieuwe module besteld, gemonteerd en alle schijfjes worden keurig gelezen.
Het schiet me nu te binnen dat dit bij de mijne ook is gedaan voordat ik hem kreeg. Komt dus wel vaker voor. Daarna geen probleem gehad met welk merk zelf gebrande DVD dan ook.
Wat heeft dit moeten kosten?
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Geen idee, misschien kun je een dealer bellen en het vragen. Bij mij is het door Dusseldorp in Epse gedaan voor aflevering.
Ik heb de dvd speler zelf vervangen. Voldoende handleidingen te vinden op internet (zoek ook eens op youtube). Speler besteld bij navigatie-onderdelen.nl. ik was voor ca 135 euro klaar.