VMR Wheels VB3 ipv orginele CSL velgen?
Re: VMR Wheels VB3 ipv orginele CSL velgen?
en voor banden ff naar Duitsland gaan, een setje Michelin PS2 koop je daar incl montage voor € 1.020
Beest Met 4 Wielen
Net weer bericht gehad uit de USA: The shipping cost will be $362 so you would be looking at a total of $1238 shipped. If you are able to get some members together on your forum, we would honor a group-buy and give you the wheels at a discounted price.
Groepbuy hebben we dus al gehad, jammer. Velgen kosten dus exact: € 947,64 + 4,5% invoer +19% BTW= € 1178,44
Setje banden goodyear erbij, komen we dus op ongeveer € 2200,00. Moet hier wel goed over denken, heb momenteel meerdere kosten die eraan komen.
Ik ga eerst mijn geld maar eens tellen 
Groepbuy hebben we dus al gehad, jammer. Velgen kosten dus exact: € 947,64 + 4,5% invoer +19% BTW= € 1178,44
Setje banden goodyear erbij, komen we dus op ongeveer € 2200,00. Moet hier wel goed over denken, heb momenteel meerdere kosten die eraan komen.

In duitsland zijn ze inderdaad voordeliger, heb dit even nagekeken en ja, http://www.idealo.de/preisvergleich/Pro ... 20172.html Alleen als er bv 1 band niet in orde is moet ik helemaal terug naar duitsland, dus deze koop ik liever in de omgeving waar ik woon, 60 of 80 km is geen bezwaar, maar geen 350 km of zo, want dan ben ik alsnog duurder uit, zeker met een M3.vang schreef:en voor banden ff naar Duitsland gaan, een setje Michelin PS2 koop je daar incl montage voor € 1.020
Met de Groupbuy waren de velgen aanmerkelijk goedkoper, maar dat heeft waarschijnlijk met het quantum te maken.
Misschien zijn er meer gegadigden zodat de kosten lager uit kunnen vallen. Is het proberen waard.
Misschien zijn er meer gegadigden zodat de kosten lager uit kunnen vallen. Is het proberen waard.
Als je voor deze gaat dan heb je er zeker een mooie velg onder zitten.
Ik heb ze ( breedset 9J/9,5J ) via Groupbuy 1 van Richell88 sinds afgelopen januari 2011 en het staat super. BMW naaf kapjes heb ik van bimmerparts in huis gehaald.
Op autobandenmarkt.nl de prijzen opgevraagd van Dunlop SP Sport Maxx 235/35/R19 Z XL en 265/30/R19 Z XL. Met een print van die opgave ben ik naar Reedijk in Strijen gegaan. Ik heb ze daar gevraagd of we zaken konden doen en ze voor dezelfde prijs bij hun kon bestellen. Na wat heen en weer gesteggel ging men mee in het verhaal en ik heb ze besteld voor de prijs van autobandenmarkt.nl en montage voor 15 euro per wiel. Let wel dat de prijs van autobandenmarkt.nl per dag kan verschillen.
Nu zo'n beetje 8 maanden erop gereden en ze bevallen prima deluxe. Ik moet wel zeggen dat ik enige voorkennis had aangezien om mijn oude breedset Dunlop SP 9000 zat en die beviel me ook heel goed. Echter die word niet meer gemaakt dus ben ik voor de SP Sport Maxx gegaan.
Ik heb ze ( breedset 9J/9,5J ) via Groupbuy 1 van Richell88 sinds afgelopen januari 2011 en het staat super. BMW naaf kapjes heb ik van bimmerparts in huis gehaald.
Op autobandenmarkt.nl de prijzen opgevraagd van Dunlop SP Sport Maxx 235/35/R19 Z XL en 265/30/R19 Z XL. Met een print van die opgave ben ik naar Reedijk in Strijen gegaan. Ik heb ze daar gevraagd of we zaken konden doen en ze voor dezelfde prijs bij hun kon bestellen. Na wat heen en weer gesteggel ging men mee in het verhaal en ik heb ze besteld voor de prijs van autobandenmarkt.nl en montage voor 15 euro per wiel. Let wel dat de prijs van autobandenmarkt.nl per dag kan verschillen.
Nu zo'n beetje 8 maanden erop gereden en ze bevallen prima deluxe. Ik moet wel zeggen dat ik enige voorkennis had aangezien om mijn oude breedset Dunlop SP 9000 zat en die beviel me ook heel goed. Echter die word niet meer gemaakt dus ben ik voor de SP Sport Maxx gegaan.
Willem, om eerlijk te zijn zou ik het niet doen als je meerdere kosten hebt die eraan zitten te komen...
maar aan de andere kant, je kan de 19" evo's ook wel voor 1.200 kwijt dus dan zou je per saldo ongeveer 1.000 kwijt zijn voor de VMR's. dat zou een oplossing zijn toch?
maar aan de andere kant, je kan de 19" evo's ook wel voor 1.200 kwijt dus dan zou je per saldo ongeveer 1.000 kwijt zijn voor de VMR's. dat zou een oplossing zijn toch?
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Let op dat btw en invoerrechten ook voor een deel over transport wordt gerekend.
Daarbij komen ook nog inklaarkosten vanuit het inklaringsbedrijf (DB schenker oid) (€150)
Wellicht is er genoeg animo voor het opzetten van een groepsbuy?
Daarbij komen ook nog inklaarkosten vanuit het inklaringsbedrijf (DB schenker oid) (€150)
Als afnemer bij VMR krijgen we een hoop korting op de velgprijzen. Wat het nu zo duur maakt is gewoon transport (rond 400 dollar per set). Bij de groupsbuy was het iets van 950 dollar voor 5 setten, dus dat scheeld zich alleen daarop al. Daarbij worden de inklaar- en afleverkosten van DB schenker gedeeld door 5 man (rond 200 euro).Martijn M3 schreef:Met de Groupbuy waren de velgen aanmerkelijk goedkoper, maar dat heeft waarschijnlijk met het quantum te maken.
Wellicht is er genoeg animo voor het opzetten van een groepsbuy?

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Praten dus over deze velg
Op de website van deze fabrikant staat nog veel meer leuks, dus ook voor E30, E36 en E90 etc modellen: http://www.velocitymotoring.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok, zet mij er maar bij, 19 inch, set in silver.

Op de website van deze fabrikant staat nog veel meer leuks, dus ook voor E30, E36 en E90 etc modellen: http://www.velocitymotoring.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok, zet mij er maar bij, 19 inch, set in silver.

Laatst gewijzigd door willem-57 op 18 dec 2011, 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
+1 staat gewoon goed. Doen niet veel onder aan de originele qua looks en kwaliteit....Martijn M3 schreef:Op de deze foto, 2e auto staat deze M3 toevallig met de VMR's tijdens de Nurburgring trip.
Dit is trouwens diezelfde M3:

www. M3 register .nl
Inderdaad dat is de M3 van die vriend van me. Staat echt goed de VB3's.
Dit is de 10J achter en 8,5J voor breedset. Met dan aan de voorzijde nog 5mm spoorverbreders.
Staat gewoon precies goed.
Dit is de 10J achter en 8,5J voor breedset. Met dan aan de voorzijde nog 5mm spoorverbreders.
Staat gewoon precies goed.
Als ik het me goed herinner: BTW over aanschaf + verzendkosten, invoerrechten over aanschaf+verzend+BTW. Je betaalt iig belasting over belastingRichel88 schreef:Let op dat btw en invoerrechten ook voor een deel over transport wordt gerekend.

Best een goed idee, maar misschien bewaar ik de evo's en zet deze er bij verkoop van de M3 er weer onder, de VMR's verkopen makkelijker en brengen denk ik meer op.BM-DUB schreef:Willem, om eerlijk te zijn zou ik het niet doen als je meerdere kosten hebt die eraan zitten te komen...
Dat denk ik inderdaad ook wel ja.
Die zijn zeer zeker te verkopen. Veel mensen hebben het geld er niet voor over een originele set nieuw te kopen, daarbij komt het feit dat originele CSL's bijna niet te vinden zijn gebruikt. Dus moet het niet moeilijk zijn een "goedkopere" gebruikte nette set VMR's te verkopen.
Die zijn zeer zeker te verkopen. Veel mensen hebben het geld er niet voor over een originele set nieuw te kopen, daarbij komt het feit dat originele CSL's bijna niet te vinden zijn gebruikt. Dus moet het niet moeilijk zijn een "goedkopere" gebruikte nette set VMR's te verkopen.
op MP is nu een set te koop. in de advertentie staat 'origineel BMW', in hoeverre dat ook echt zo is, weet ik niet
http://link.marktplaats.nl/513249564" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/513249564" onclick="window.open(this.href);return false;
Beest Met 4 Wielen
Lijkt me stug, of hij heeft de wagens fout waar de velgen op passen. CSL velgen op een sedan / touring lijkt me een beetje riant worden..

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |