Nieuwe mod "3 hele mooie krassen"
Re: Nieuwe mod "3 hele mooie krassen"
Dat is niet mis zeg.. Andere kleur toevallig?
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Nee dan zou ik de deurposten en onder de motorkap ook moeten doen en dan word het allemaal wel een hele grote klus.
Kijk ook eens naar Inshared. Die kennen geen bonus/malus. Vooral al je al lang je rijbewijs hebt en weinig schades door eigen schuld, is Inshared interessant voor all risk. Dat helpt je natuurlijk niet meer voor deze schade, balen en om gek van te worden.
BMW E61 530i 2007 (LCI)
Volgens mij verzekerd Inshared geen auto's van 5 of 6 jaar oud all risk.
Ik weet in ieder geval nog dat ik heb geprobeerd hem bij Inshared te verzekeren maar dat dat niet wou lukken.
Ik weet in ieder geval nog dat ik heb geprobeerd hem bij Inshared te verzekeren maar dat dat niet wou lukken.
Mijne is 4 jaar oud, geen enkel probleem. Weet dus niet of het niet lukt als de auto ouder is...
Wanneer heb je het geprobeerd E60, onlangs??

BMW E61 530i 2007 (LCI)
Vreemd,E60pro schreef:Volgens mij verzekerd Inshared geen auto's van 5 of 6 jaar oud all risk.

Ik betaal nu trouwens € 97,-/mnd voor All-Risk.
-
Ik betaal 35 euro allriks bij ditzo.
Heb een kortings regeling via mijn baas.
Dit geld ook bij mijn andere verzekeringen en basis zorg word vergoed en aanvullend moet ik zelf sponsoren.
Groetjes,
Heb een kortings regeling via mijn baas.
Dit geld ook bij mijn andere verzekeringen en basis zorg word vergoed en aanvullend moet ik zelf sponsoren.
Groetjes,
jonge jonge dat zijn toch geen bedragen meer 35 euro all risk?
@ Tikkie toen ik deze aanschafte, een halfjaartje geleden dus.
Ãk heb toen een aantal verzekeringen benaderd kan ook zijn dat een andere gewoon voordeliger was voor mij hoor.
@ Tikkie toen ik deze aanschafte, een halfjaartje geleden dus.
Ãk heb toen een aantal verzekeringen benaderd kan ook zijn dat een andere gewoon voordeliger was voor mij hoor.
Van kampen groep kan je ook bij kijken. Daar heb ik mijn 330 verzekerd wa + voor 70 euro per maand, terwijl ik nog in de risicogroep zit. (21jaar)
Dit soort dingen houd je altijd!! Zelfs als je hem overgespoten hebt, zul je zien dat er met de tijd steeds weer kleine rot krasjes bijkomen..Ik zie het maar door de vingers want je komt er toch niet achter wie het is, tenzij je degene op heterdaad betrapt dan word het leuk..
Dit soort dingen houd je altijd!! Zelfs als je hem overgespoten hebt, zul je zien dat er met de tijd steeds weer kleine rot krasjes bijkomen..Ik zie het maar door de vingers want je komt er toch niet achter wie het is, tenzij je degene op heterdaad betrapt dan word het leuk..

M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- MaasMaster
- Contacteer:
Waar mijn auto staat komen er ook regelmatig krasjes en deukjes bij. Wij wonen in het centrum en onze wagen staat op een publieke parking. Daar heb je steeds mensen die zicht tussen de auto's wurmen met hun zes boodschappentassen, of zich met de kinderwagens tussen de auto's wringen...Danishbmw schreef:Ik zie het maar door de vingers want je komt er toch niet achter wie het is, tenzij je degene op heterdaad betrapt dan word het leuk..

Toen ik mijn Audi nog had, kwam ik eens uit de winkel om vast te stellen dat er een kras was getrokken over de ganse lengte van de wagen aan de bestuurderskant

Aangifte gedaan bij de politie, waar ik het antwoord kreeg dat daar niets aan gedaan wordt. Bij de verzekering ook bot gevangen.
De politie doet er enkel iets aan als er op heterdaad betrapt wordt. En dan moeten we nog oppassen dat we de dader niet te hard aanpakken, of we hebben zelf een proces aan de broek! Waanzin

- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
- Gun control means: using BOTH hands!
E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"
word je idd niet vrolijk van.
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition

Moordlustig dat wel 

Heb je geen nocleam beschermer erbij? Jammer dat je de dader niet kon vinden anders zou je toch de krassen op willen vullen met zijn bloed 

echt hea.. sommige mensen. hier ook een keer een winkelwagen tegen me auto gehad. toevallig zag ik het gebeuren. ik kom aan en ik duw zo die kar ff terug tegen die vriendelijke meneer ze eigen auto. stond die ineens te kijken van: wat doe jij nou... en gelijk kijken voor een kras.. nou die had ik toen ook. (wel kleiner)
never drive faster than your angel can fly
verder niks mee gedaan?