Hierbij stel ik me even officieel voor via de juiste weg.
Verhaaltje vooraf
Ik ben al een aantal jaar gecharmeerd van de E46, sinds mijn vorige werkgever ook in zo'n auto rijdt. Ze zijn betaalbaar, en zien er nog modern uit.
In de tussentijd dat ik deze auto wou, heb ik eerst een half jaar een Peugeot 103 gehad, 1 jaar een Renault Megane, 1 jaar een BMW E36 gehad van 1998, en bijna 4 jaar een Honda CRX Del Sol van 1992.
Nu is eindelijk de tijd daar, ik heb nu net 2 dagen de E46 van 2002 (facelift model) Executive met klasse 3 alarm, met de kleur donker grijs metallic, waarbij ik mijn Honda heb ingeruild, eindelijk de stap gezet, wat nu helemaal heerlijk is zo voor de winter echt begint. Ik ben nog niet echt een BMW kenner, dus heb me laten overhalen om een Executive te kopen, en daar heb ik geen spijt van.
Eindelijk een stille relaxte auto met ABS, ASC, cruise control, automatische ruitenwissers en automatische verlichting e.d.
Het was afgezien van mijn vorige autos een grote stap.
Mijn vriendin was eerst sceptisch, ze vond de Honda helemaal geweldig, en ze had totaal niks met BMW. Inderdaad; had. Ze vind het nu een heerlijke auto om in mee te rijden, ze vind het nu de beste auto die ik heb gehad
Wat ik nog wil aanpassen
- Ik krijg rond de lente nieuwe velgen van een kennis
- Projectie lensen in dimlichten
- 5000k Xenon
- SMD angel eyes inbouwen (Done!)
- Mistlichten voor inbouwen
- Support voor mijn iPhone inbouwen, (wellicht bluetooth en USB)
- Zilverkleurige tellerplaat ringen plaatsen
- Parrot inbouwen op het interne systeem
Wat voor mij ontbreekt:
- Zoals in mijn todo lijst; mistlampen voor, er zitten nu alleen dummy kapjes in .. Dat is lelijk.
- Nette velgen enzo
- Support voor mijn iPhone, waar ik eerst mijn Sony Xplod voor had, maar ik wil geen aftermarket radio inbouwen, vind ik persoonlijk erg lelijk in het strakke interieur
Wat ik niet verwacht had, maar wel positief is
- Geluidskwaliteit van de af-fabriek geluidsinstallatie
- De stilte van de auto
- Stabiliteit
- Verbruik
- Stilte in de auto rijdens het rijden
- Eenvoud van gebruiken van alle functies
Foto's van mijn kersverse ride
- Spoiler: Laat zien
- Angel eyes SMD led ringen afgelopen week gemonteerd (moet alleen nog aansluiten op interieur verlichting):