Nieuwe mod "3 hele mooie krassen"
Nieuwe mod "3 hele mooie krassen"
Ik ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van 5 mooie diepe krassen op mijn Bimmer.
Ik ben er natuurlijk erg blij mee en kan de gene die dit voor me gedaan heeft niet genoeg bedanken.
Vanmorgen toen ik naar Utrecht zou rijden zag ik het.
De goede vriend heeft geen half werk geleverd en niet bij de voorkant gestopt.....
De auto is all risk verzekerd bij ANWB maar nu vraag ik me af of dit gevolgen heeft voor mijn noclaim?
Iemand ervaring hiermee?
Ik ben er natuurlijk erg blij mee en kan de gene die dit voor me gedaan heeft niet genoeg bedanken.
Vanmorgen toen ik naar Utrecht zou rijden zag ik het.
De goede vriend heeft geen half werk geleverd en niet bij de voorkant gestopt.....
De auto is all risk verzekerd bij ANWB maar nu vraag ik me af of dit gevolgen heeft voor mijn noclaim?
Iemand ervaring hiermee?
Re: Nieuwe mod "3 hele mooie krassen"
Volgens mij kan je beroep doen op het waarborgfonds. Je moet volgens mij minimaal 2 getuigen hebben en volgens mij is t eigen risico 400 euro??
De regels weet ik niet precies meer.
Suc6!
Ps : die vriendelijke vriend die dit gedaan heeft zouden ze" perongeluk" van 12 hoog moeten duwen!!
Suc6 met je bimmer man!
Gr
E.
De regels weet ik niet precies meer.
Suc6!
Ps : die vriendelijke vriend die dit gedaan heeft zouden ze" perongeluk" van 12 hoog moeten duwen!!

Suc6 met je bimmer man!
Gr
E.
Helaas is het waarborgfonds alleen van toepassing bij schade veroorzaakt door een voertuig.
Ja dat was inderdaad wel een passende beloning geweest ja.....
Ja dat was inderdaad wel een passende beloning geweest ja.....
Ow... Ik dacht dat vandalisme er ook onder viel..
Tja.. Dan kan je je verzekering aanspreken, maar dat gaat ten kosten van je schadevrije jaren. Op lange termijn kan je dan beter de schade uit eigen zak betalen en hopen dat je de reparatie voor een zacht prijsje kan laten maken.
Hoe erg is de schade, als ik mag vragen?
Tja.. Dan kan je je verzekering aanspreken, maar dat gaat ten kosten van je schadevrije jaren. Op lange termijn kan je dan beter de schade uit eigen zak betalen en hopen dat je de reparatie voor een zacht prijsje kan laten maken.
Hoe erg is de schade, als ik mag vragen?
- lekkerwijf1
Schade ik weet het.
Heb net een nieuwe werkbus en is inmiddels 6000km oud zitten 2 grote deuken in de zijkant, een diepe kras over de achterklep incl nog een deuk en nee ik heb het zelf niet gedaan want vrijdags was ik de bus en dan was dat zeker wel opgevallen zaterdagmiddag kom ik terug en jawel een paar mooie accenten erbij.
Ik heb een vermoeden wie dit heeft gedaan maar ga er maar eens aan staan. hij ontkent en je kunt er niks mee.
Heb net een nieuwe werkbus en is inmiddels 6000km oud zitten 2 grote deuken in de zijkant, een diepe kras over de achterklep incl nog een deuk en nee ik heb het zelf niet gedaan want vrijdags was ik de bus en dan was dat zeker wel opgevallen zaterdagmiddag kom ik terug en jawel een paar mooie accenten erbij.
Ik heb een vermoeden wie dit heeft gedaan maar ga er maar eens aan staan. hij ontkent en je kunt er niks mee.
Ja inderdaad dat heb ik ook.
Meerdere vermoedens maar ja wat kan je daarmee?
Ik heb nu de luchtbuks bij het slaapkamerraam gelegd en de auto gaat standaard op de oprit.
Het zijn 3 krassen van 30 tot 40 cm over de hele lengte van de auto.
Meerdere vermoedens maar ja wat kan je daarmee?
Ik heb nu de luchtbuks bij het slaapkamerraam gelegd en de auto gaat standaard op de oprit.
Het zijn 3 krassen van 30 tot 40 cm over de hele lengte van de auto.
Altijd k...e als iemand dit doet.Ik heb na geluiden in de wijk over krassen en nog ergere dingen wel maatregelen genomen.Camera,s op de voordeur,op de oprit voor de garage(auto staat vaak buiten,omdat ze z4 binnen is en ook nog camera,s op de parkeerplaats waar ik veel sta.Trouwens.......camera,s vallen wel op,want na een dag of drie stond de politie al voor mijn deur.Op mijn vraag of ze niks beters hadden te doen,kreeg ik geen antwoord,maar ze waren zo weer weg.Heb ondertussen al 2 maanden niks vernomen.
Camera,s zijn geen garantie,maar als ze duidelijk zichtbaar opgehangen zijn,kan het wel helpen.
Camera,s zijn geen garantie,maar als ze duidelijk zichtbaar opgehangen zijn,kan het wel helpen.
Nou kom net bij de ANWB weg en het slechte nieuws komt hard aan.
Ik kan de schade door hun laten vergoeden en repareren maaarrrrr dan betaal ik wel 808 euro extra verdeeld over 3 jaar, het eerste jaar 400, het volgende jaar 260 en het laatste jaar nog iets van 14.
Wat er dus op neer komt dat ik 35 euro per maand extra ga betalen per maand het eerste jaar.
En ik zak in de schaling maar liefst 3 lagen!
Ik zei ook tegen die medewerkster dit is toch te bespottelijk voor woorden?
Ik heb nog nooit een aanrijding gehad en zal dit waarschijnlijk ook nooit krijgen, ik parkeer mijn auto altijd netjes vlak tegen de stoep zodat niemand er tegen aan zit.
Ik denk ik verzeker mijn auto "allrisk" mocht er toch iets gebeuren en nu is mijn auto door één of andere dronken malloot bekrast terwijl ik gewoon in mijn nest lag te slapen en nu heb ik een schade gemaakt? en ben ik mijn no claim kwijt? Hoe krom wil je het hebben?
Ik had net zo goed gewoon een WA verzekering kunnen nemen want ik sta toch sowieso zelf nog voor de kosten dus wat voor zin heeft een allrisk verzekering dan?
Ik ben er niet goed van en zit er aan te denken om naar een andere verzekeringsmaatschappij te gaan en daar gewoon een lekker goedkoop WA+ verzekeringetje af te sluiten.
Ik kan de schade door hun laten vergoeden en repareren maaarrrrr dan betaal ik wel 808 euro extra verdeeld over 3 jaar, het eerste jaar 400, het volgende jaar 260 en het laatste jaar nog iets van 14.
Wat er dus op neer komt dat ik 35 euro per maand extra ga betalen per maand het eerste jaar.
En ik zak in de schaling maar liefst 3 lagen!
Ik zei ook tegen die medewerkster dit is toch te bespottelijk voor woorden?
Ik heb nog nooit een aanrijding gehad en zal dit waarschijnlijk ook nooit krijgen, ik parkeer mijn auto altijd netjes vlak tegen de stoep zodat niemand er tegen aan zit.
Ik denk ik verzeker mijn auto "allrisk" mocht er toch iets gebeuren en nu is mijn auto door één of andere dronken malloot bekrast terwijl ik gewoon in mijn nest lag te slapen en nu heb ik een schade gemaakt? en ben ik mijn no claim kwijt? Hoe krom wil je het hebben?
Ik had net zo goed gewoon een WA verzekering kunnen nemen want ik sta toch sowieso zelf nog voor de kosten dus wat voor zin heeft een allrisk verzekering dan?
Ik ben er niet goed van en zit er aan te denken om naar een andere verzekeringsmaatschappij te gaan en daar gewoon een lekker goedkoop WA+ verzekeringetje af te sluiten.
Erg zuur man
Maar zo werkt het bij alle verzekeringsmaatschapijen, je gaat gelijk fors meer premie betalen.
Ze zitten er puur voor hun eigen winst, en niet om alles weg te geven.
Wat je zou kunnen doen is een noclaim beschermer afsluiten, maar dat is eigenlijk ook waanzin een verzekering voor je verzekering
Mijn coupe is ook nog altijd all riks, bij total loss krijg je teminste nog wat geld.
En je kunt wel zeggen krijg waarschijnlijk nooit een aanrijding, maar je hoeft het zelf niet eens te doen
Ik ben via interpolis verzekerd en die zijn zeer scherp moet ik zeggen in combinatie met mijn huis heb ik een alles in een polis.
Betaal 35 euro p/maand voor de coupe allrisk.

Maar zo werkt het bij alle verzekeringsmaatschapijen, je gaat gelijk fors meer premie betalen.
Ze zitten er puur voor hun eigen winst, en niet om alles weg te geven.
Wat je zou kunnen doen is een noclaim beschermer afsluiten, maar dat is eigenlijk ook waanzin een verzekering voor je verzekering

Mijn coupe is ook nog altijd all riks, bij total loss krijg je teminste nog wat geld.
En je kunt wel zeggen krijg waarschijnlijk nooit een aanrijding, maar je hoeft het zelf niet eens te doen

Ik ben via interpolis verzekerd en die zijn zeer scherp moet ik zeggen in combinatie met mijn huis heb ik een alles in een polis.
Betaal 35 euro p/maand voor de coupe allrisk.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Damn.. Balen! Sterkte ermee..
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
@ bofkont 35 euro ???!! lees ik dat nou goed? Ik zit op 98 per maand!
Begin te begrijpen hoe je op je naam bent gekomen.
Begin te begrijpen hoe je op je naam bent gekomen.
@bofkont:
Ik zit op 85 euro in de maand all-risk (75% korting).
Hoe kan jij nu op 35 zitten? Heb je 200% korting?
Ik zit op 85 euro in de maand all-risk (75% korting).
Hoe kan jij nu op 35 zitten? Heb je 200% korting?
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Hangt ook af van nieuwwaarde/dagwaarde etc...
En natuurlijk een combi met je inboedel ed..
Ik betaal 50 voor wa+ casco..
En natuurlijk een combi met je inboedel ed..
Ik betaal 50 voor wa+ casco..
- Edit:
- Maar erg zuur dit..
Zo iemand moet echt blij zijn dat ze niet op heterdaad worden betrapt..
Mijn E36 zat op 80 euro WA.. Maar ik zit natuurlijk nog in de risicogroep, veel kilometers, een ongeluk, etc..
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Ik heb besloten om de hele auto maar te laten spuiten en hem in het vervolg altijd op de oprit helemaal tegen de woning aan te parkeren.