Hellup

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
Ed lovivo

Hellup

Bericht door Ed lovivo » 08 dec 2011, 23:48

Hallo allemaal, ik had me al eens voor gesteld maar nog maar eens. Ik ben Edwin en heb voor de eerste keer heb ik een BMW gekocht. Het is een E61 535d van 2005 high executive uitgevoerd.
Ik heb de laatste maande rustig mee gelezen in dit portal en heb alle tips en trucks mee genomen tijdens de proefritten en daar is de bovenstaande auto uit gekomen.
Nu de vraag, daar ik nix kan met computers en ook geen auto monteur heb ik vermoedelijk hulp nodig. Graag zou ik met iemand die handig is met de electronische zaken van BMW kijken naar wat ik heb gekocht en wat er moet gebeuren bv software update, heb ik de juiste Bluetooth module, enzo. Het is niet dat ik geen geld wil uitgeven bij de dealer maar ik heb er al wat vragen gesteld en die zeggen overal nee tegen.

Dus als er iemand zin heeft graag, ik krijg de auto 20 december

Alvast bedankt Grtz Edwin

Ralph

Re: Hellup

Bericht door Ralph » 08 dec 2011, 23:56

Je kan bij de dealer een aankoopkeuring doen.
Kost tussen de 100 en de 150 euro.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!

Ed lovivo

Bericht door Ed lovivo » 09 dec 2011, 16:47

Thanks maar dat wist ik al. ik bedoelde eigenlijk wat hulp van de wizzkids hier die mij kunnen vertellen welke bluetooth module ik nodig heb voor iphone 4. of ik een sofware update nodig heb. en wat er nog meer voor een leuke dingen mogelijk zijn. Ik heb de auto al gekocht met aankoop keuring. BMW dealer is niet echt behulpzaam.

BMW_Lover
Contacteer:

Bericht door BMW_Lover » 10 dec 2011, 10:35

Ik zou eerst kijken of de auto niet gewoon meteen je iPhone 4 al herkend.....
Zoals ik al zei in je reactie op programming voor dummies, ik kan helpen met leuke dingen te programmeren. Pm me maar.
Light travels faster than sound...
which is why most people appear brilliant until you hear them.

Afbeelding

Ed lovivo

Bericht door Ed lovivo » 10 dec 2011, 20:00

Sorry ik had die reactie niet gezien, ik had mijn hele berichtje niet meer terug gezien daarom had ik deze geplaatst. Thanks

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Techniek”