Van Audi A4 naar BMW 318i coupe e46 2004
Van Audi A4 naar BMW 318i coupe e46 2004
Ik ben Marc en heb na 22 jaar prive Audi (4 in totaal en allemaal nieuw aangeschaft) gereden te hebben een 318i coupe (2004) aangeschaft.
Het lijkt mij een hele cultuurschok te worden maar ik vind hem gewoon mooier dan de nieuwste Audi A4, die eigenlijk op mijn verlanglijstje stond.
Dit is de eerste keer dat ik BMW ga rijden. Hopelijk komt hij volgende week.
Ik zou graag wat reacties willen ontvangen betreffende onderhoud en kosten alsmede op wat voor benzine verbruik ik kan rekenen.
Marc
Het lijkt mij een hele cultuurschok te worden maar ik vind hem gewoon mooier dan de nieuwste Audi A4, die eigenlijk op mijn verlanglijstje stond.
Dit is de eerste keer dat ik BMW ga rijden. Hopelijk komt hij volgende week.
Ik zou graag wat reacties willen ontvangen betreffende onderhoud en kosten alsmede op wat voor benzine verbruik ik kan rekenen.
Marc
Re: Van Audi A4 naar BMW 318i coupe e46 2004
Hallo Marc,
Goede keuze om voor BMW te kiezen!!
Verder welkom hier op het forum!
Goede keuze om voor BMW te kiezen!!

Verder welkom hier op het forum!
Re: Van Audi A4 naar BMW 318i coupe e46 2004
Welkom op het forum, de BMW zal je zeker niet slecht bevallen
-
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 17 mar 2008, 12:35
- Locatie: Antwerpen (België)
Re: Van Audi A4 naar BMW 318i coupe e46 2004
Welkom,
Heb zelf een 318i sedan en verbruik ongeveer 7,8l/100km gemiddeld.
Maar als je sportief rijd zit je rap aan 8.5 ;D
Heb zelf een 318i sedan en verbruik ongeveer 7,8l/100km gemiddeld.
Maar als je sportief rijd zit je rap aan 8.5 ;D
Re: Van Audi A4 naar BMW 318i coupe e46 2004
Marc, welkom op het E46 Forum!
Re: Van Audi A4 naar BMW 318i coupe e46 2004
Welkom Marc,
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje: na 8 VW golfjes (de laatste was een TDI met 180pk) ben ik teruggekeerd naar mijn oude liefde: BMW. Tot nu toe nog geen enkele spijt. Maar het rijdt duidelijk anders dan een voorwielaandrijver, makkelijker, stuurt beter, loopt veel mooier z'n toeren door.
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje: na 8 VW golfjes (de laatste was een TDI met 180pk) ben ik teruggekeerd naar mijn oude liefde: BMW. Tot nu toe nog geen enkele spijt. Maar het rijdt duidelijk anders dan een voorwielaandrijver, makkelijker, stuurt beter, loopt veel mooier z'n toeren door.
Re: Van Audi A4 naar BMW 318i coupe e46 2004
Welkom Marc, je zult geen spijt van je keuze krijgen 

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Re: Van Audi A4 naar BMW 318i coupe e46 2004
Welkom, weer een coupe erbij stem gelijk ff op de link in mn onderschrift, veel plezier in ieder geval met de coupe
- Silver Shadow
- Berichten: 308
- Lid geworden op: 25 feb 2008, 19:08
Re: Van Audi A4 naar BMW 318i coupe e46 2004
Welkom Marc, Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf. Ik rij zef een 318 coupe en mijn gebruik ligt ongeveer op 1:12 a 1:13.
Veel succes hier en foto's zijn we dol op
Veel succes hier en foto's zijn we dol op

Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
Re: Van Audi A4 naar BMW 318i coupe e46 2004
Hoi Marc, welkom hier. Veel leesplezier toegewenst.
-
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 10 feb 2008, 22:19
- Contacteer:
Re: Van Audi A4 naar BMW 318i coupe e46 2004
Welkom!
http://www.hlautomotive.com ....uw E46 ultieme BMW styling Dealer.
Re: Van Audi A4 naar BMW 318i coupe e46 2004
Hallo Marc,
Welkom hier! Facelift coupe is voor mij een van de mooiste modellen! Ben benieuwd naar de foto's..
Ik heb zelf een 318 cabrio (is natuurlijk wel iets zwaarder) met de zelfde 143PK motor en verbruik is rond de 8 tot 8,5 liter per 100 KM bij gecombineerd (stad, snelweg maar ook regelmatig file...).
Welkom hier! Facelift coupe is voor mij een van de mooiste modellen! Ben benieuwd naar de foto's..
Ik heb zelf een 318 cabrio (is natuurlijk wel iets zwaarder) met de zelfde 143PK motor en verbruik is rond de 8 tot 8,5 liter per 100 KM bij gecombineerd (stad, snelweg maar ook regelmatig file...).
BMW 318CI 2003 M-Technik II 
