Analoge TV-Module de moeite waard?
Analoge TV-Module de moeite waard?
Ik kan aan een goedkope 2de handse TV-Module komen. Is dit de moeite waard om te kopen en in te bouwen?
- Sneakster550i
Re: Analoge TV-Module de moeite waard?
Kun je daar wat mee dan?
Voor ontvangst van de vrij te ontvangen digitale zenders heb je toch een digitale TV unit voor nodig of heb ik dat mis??
Voor ontvangst van de vrij te ontvangen digitale zenders heb je toch een digitale TV unit voor nodig of heb ik dat mis??
Laatst gewijzigd door Sneakster550i op 25 nov 2011, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Dat dacht ik ook. Zijn er nog zenders die analoog worden uitgezonden?
naar mijn weten alleen in het buitenland maar dit wordt steeds minder.. ik had een analoge in me vorige auto en ik kon alleen een belgische zender ontvangen..
never drive faster than your angel can fly
- Sneakster550i
Ik zou het dus maar vergeten en op zoek gaan naar een digitale.

Yep, thx all.
- lekkerwijf1
Je kunt redelijk wat zenders op de analoge tenminste ik wel met de bmw.
Alleen jah het stoort wel is en het zijn toch de niet bekende zenders dus wat heb je eraan.
IK vraag met alleen wel af want er zitten genoeg aansluitmogelijkheden op de analoge tv tuner wat hier allemaal op aangesloten kan worden ?
Alleen jah het stoort wel is en het zijn toch de niet bekende zenders dus wat heb je eraan.
IK vraag met alleen wel af want er zitten genoeg aansluitmogelijkheden op de analoge tv tuner wat hier allemaal op aangesloten kan worden ?