Bijna BMW-er
Bijna BMW-er
Hallo, als het goed is ben ik over een een paar dagen 'one of you'. Een jongensdroom gaat eindelijk uitkomen. Via Ekris Exclusief in Veenendaal heb ik een goede deal kunnen maken en mijn Astra 2 ltr DTi ingeruild. Ik krijg er een 320D Touring (2002) met slechts 94000 km voor terug. Ik zal vast nog wel eens vragen/opmerkingen kwijt willen dus jullie zien me nog wel op dit forum.
Laatst gewijzigd door ErnieS op 19 mei 2008, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Touring rules!!! Enjoy!
Re: Bijna BMW-er
Goede keus, zo'n 320d. Ga je een heel stuk op vooruit :-).
Welkom hier. En zodra je foto's hebt, dan zien we die graag!
Welkom hier. En zodra je foto's hebt, dan zien we die graag!
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Ernie, welkom op het E46Forum ..
Ben zeer benieuwd naar de foto`s van de Touring!
Ben zeer benieuwd naar de foto`s van de Touring!
Welkom Ernie en gefeliciteerd met je aankoop. Zodra je hem voor op de stoep hebt staan zien we graag wat fotos.
-
Mac
Gefeliciteerd!!!
Mooie wagen heb je gekocht.
Welkom hier en veel veilige km's toegewenst.
Welkom hier en veel veilige km's toegewenst.
Hey welkom,
Die Opel ga je echt niet missen.
Mooie wagen een 320d en die km stand wagen is nog als nieuw.
Die Opel ga je echt niet missen.
Mooie wagen een 320d en die km stand wagen is nog als nieuw.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
-
AnCo
Welkom ErnieS.
In de aanschaf van een andere wagen heb je een goede keuze gemaakt. Je zal t opeltje snel vergeten zijn en jezelf afvragen... waarom had ik niet eerder?
Heb je bij Ekris in Venendaal de die M6 ook zien staan? Wat een bak zeg.
Zelfs mijn dochter van 15 :~ daar van.
Veel plezier op het forum en met je nieuwe wagen.
In de aanschaf van een andere wagen heb je een goede keuze gemaakt. Je zal t opeltje snel vergeten zijn en jezelf afvragen... waarom had ik niet eerder?
Heb je bij Ekris in Venendaal de die M6 ook zien staan? Wat een bak zeg.
Veel plezier op het forum en met je nieuwe wagen.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Veilige keuze.
vind die piepjes altijd zo hard
en dan al die ruimte, je gebruikt het niet,maar je betaald er wel voor :? .
Nah, echt super keuze! Nu ben je me ook nog voor, want ondanks mijn activiteit hier en mijn liefhebberij voor het e46 model/ heb ik er nog geen (|
Ik ga -als ie er nog staat- as zaterdag ook kijken naar een 320d Touring van 2002.
Veel veilige,comfortabele en onderhoudsarme km gewenst!
Nah, echt super keuze! Nu ben je me ook nog voor, want ondanks mijn activiteit hier en mijn liefhebberij voor het e46 model/ heb ik er nog geen (|
Ik ga -als ie er nog staat- as zaterdag ook kijken naar een 320d Touring van 2002.
Veel veilige,comfortabele en onderhoudsarme km gewenst!
Welkom op het forum...
...zie trouwens dat ze de toko weer terug verhuisd hebben naar Veenendaal (had ik eigenlijk horen te weten)...
...zie trouwens dat ze de toko weer terug verhuisd hebben naar Veenendaal (had ik eigenlijk horen te weten)...
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Welkom op het Forum, veel plezier hier.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Zo, dat zijn al veel reacties in drie dagen... Moeten jullie niet sleutelen of rijden in je e46 in plaats van .... hhahaa vindt het wel tof! Vrijdag (de 16e gelukkig) ga ik hem ophalen!!!! Er komen voor de veiligheid ook maar meteen 4 nieuwe rubbers onder de 17" LM (de set 16" met winterbanden die ik erbij krijg heeft nog genoeg profiel gelukkig
).
Wel lachen trouwens dit Forum, ben zelf nog helemaal niet zo met 'updaten' bezig laat staan dat ik weet hoe die handel allemaal heet...
Waar vindt ik trouwens de optie om foto's te uploaden? Heb al gekeken en ben echt niet zo'n nitwit (werk al 10 jaar met Apple...), maar helaas... HELLUP!
Wel lachen trouwens dit Forum, ben zelf nog helemaal niet zo met 'updaten' bezig laat staan dat ik weet hoe die handel allemaal heet...
Waar vindt ik trouwens de optie om foto's te uploaden? Heb al gekeken en ben echt niet zo'n nitwit (werk al 10 jaar met Apple...), maar helaas... HELLUP!
Touring rules!!! Enjoy!
- Silver Shadow
Ernie allereerst van harte welkom hier op het forum, nog even een paar nachtjes door komen maar ook dan mag jij je een officiele e46 rijder noemen zie ik
Hierbij de link voor het uploaden van je foto's http://www.e46forum.nl/forum/viewtopic.php?f=29&t=10.
Alvast veel plezier gewenst de 16e en uiteraard veel veilige km
enjoy
Hierbij de link voor het uploaden van je foto's http://www.e46forum.nl/forum/viewtopic.php?f=29&t=10.
Alvast veel plezier gewenst de 16e en uiteraard veel veilige km
enjoy
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
nou, hieronder de foto's... en ja ze zijn door de dealer (Ekris Arnhem) gemaakt!

groet en tot later!

groet en tot later!
Touring rules!!! Enjoy!