Mijn E46 330D -Bilstein B14 kit-
Re: Mijn E46 330D -eerste mod is binnen-
ziet er echt netjes uit zo, degelijke auto! mooie subtiele mods! keep it going! 
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: Mijn E46 330D -Bilstein B14 kit-
Mooie bimmer, met die bildsteins staat hij netjes op zijn wielen vind ik! Maar volgens mij zijn ze bij de achterschokbrekers wat vergeten, er horen nog extra dempers (een soort stootblokken om de zuigerstangen voor als hij tot de aanslag inveert), en een soort hulzen rond. Zo als het nu is, is de zuigerstang onbeschermd en zal hij sneller kunnen beschadigen/roesten. Ik dacht ik meld het even, kun je daar nog aandacht aan schenken.
Waarom de overstap van KW naar Bilstein? En dit is toch een vaste verlaging, of hoe zit dit? Ziet er in ieder geval netjes uit.
Wou bijna vragen hoe je weggedrag is, maar wacht even met die vraag tot er een stabilisatorstang gemonteerd is. Heel apart fat die manco is.
Wou bijna vragen hoe je weggedrag is, maar wacht even met die vraag tot er een stabilisatorstang gemonteerd is. Heel apart fat die manco is.
BMW E46 330i
Ik zal morgen ff langs de dealer vanwege die stootblokken, maar volgens mij komt hij nooit zo ver 'in'.
Van kw naar bilstein omdat ik vanuit de 7 wereld erg goede verhalen over bilstein hooren heb meegemaakt, kwaliteit zal vergelijkbaar zijn met de variant 1.
kw heeft ook andere vorm veren, wat stugger overkomt.
Dit is een schroefset, geen vaste verlaging en weggedrach is nu al een hele verbetering, maar dat kwam natuurlijk omdat de kw set achter kompleet verrot was en voor 'op'.
Na dinsdag zal ik verslag doen.
Van kw naar bilstein omdat ik vanuit de 7 wereld erg goede verhalen over bilstein hooren heb meegemaakt, kwaliteit zal vergelijkbaar zijn met de variant 1.
kw heeft ook andere vorm veren, wat stugger overkomt.
Dit is een schroefset, geen vaste verlaging en weggedrach is nu al een hele verbetering, maar dat kwam natuurlijk omdat de kw set achter kompleet verrot was en voor 'op'.
Na dinsdag zal ik verslag doen.
Vrijdag uitgelijnd en hij stuurd nu echt messcherp, ligt als een blok op de weg!
Volgend jaar velgen, chippen en een veerpootbrug, dan is hij af. nouja, denk ik...
Volgend jaar velgen, chippen en een veerpootbrug, dan is hij af. nouja, denk ik...
- thedutchone
Mooie auto !
Mooie auto
, Jammer dat jem al snel met pech stond.
Mooie mods, ook lekkere loods waar je kan sleutelen
Mooie mods, ook lekkere loods waar je kan sleutelen
Thanks!
Die loods is dus S.P.B.A. (spare parts bmw alpina) met op de voorgrond een E32 B12 en rechts zijn tweelingbroertje
Die loods is dus S.P.B.A. (spare parts bmw alpina) met op de voorgrond een E32 B12 en rechts zijn tweelingbroertje