Trekhaak BMW 320 TD Compact met sportpakket (M)

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Piero2

Trekhaak BMW 320 TD Compact met sportpakket (M)

Bericht door Piero2 » 03 nov 2011, 20:53

Ik wil bij mijn 320TD Compact met M-pakket (sportpakket) een trekhaak plaatsen. Volgens de BMW-dealer niet mogelijk. Een andere garage geeft aan dat het wel mogelijk is, maar dat de achterbumper aangepast moet worden. Ik heb zowel de duitse als de nederlandse forums afgezocht. Ben er wel achtergekomen dat meerderen dit probleem hebben.

Wie heeft hier ervaring mee? Is het wel of niet mogelijk. Als het mogelijk is hoe dan? Als iemand foto's heeft/weet van een dergelijke bevestiging dan zie ik ze graag. Al vast dank. Gr. Peter

Piero2

Re: Trekhaak BMW 320 TD Compact met sportpakket (M)

Bericht door Piero2 » 04 nov 2011, 09:14

Ik ben blij dat jij ook aangeeft dat het mogelijk is. Als ik mag kiezen dan ga ik voor een afneembare. Dat vind ik veel fraaier.

Maar ik ben al blij als er een trekhaak op past. Wij gebruiken de trekhaak dermate veel (paardentrailer), dat de trekhaak er waarschijnlijk niet veel afgehaald wordt. Dus als jij suggesties hebt over een goede oplossing, dan hoor ik het graag.

Oxellaar

Re: Trekhaak BMW 320 TD Compact met sportpakket (M)

Bericht door Oxellaar » 04 nov 2011, 11:57

Bij mij zit er een afneembare van Westfalia, jou wel bekend denk ik ivm paardetrailer ;)

http://www.trekhaken.info/autos/bmw/3-serie-compact
Ook leverbaar voor de Compact..... Alleen volgens de site niet leverbaar icm sportpakket -_-
٩(๏̯͡๏)۶ Showroom ٩(๏̯͡๏)۶

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”