xenon units lichtbeeld afstellen??
xenon units lichtbeeld afstellen??
gisteravond zag ik op garage deur dat het lichtbeeld van de xenon lampen, de licht lijnen in hoogte links en rechts verschillend in hoogte zijn, links schijnt iets hoger dan rechts.
is er een mogelijkheid om handmatig de koplampen / lensen af te stellen?
*** heb het waarschijnlijk al gevonden hoe en waar... zwarte draaiknoppen bovenop units waar imbus 6mm in past.
nu maar ven wachten tot het donker is, of morgen maar ven met lchtkast ervoor om juiste afstelling te verkrijgen.
is er een mogelijkheid om handmatig de koplampen / lensen af te stellen?
*** heb het waarschijnlijk al gevonden hoe en waar... zwarte draaiknoppen bovenop units waar imbus 6mm in past.
nu maar ven wachten tot het donker is, of morgen maar ven met lchtkast ervoor om juiste afstelling te verkrijgen.
- largeproject
- Contacteer:
Re: xenon units lichtbeeld afstellen??
Jipp,das mogelijk,in het midden van de unit aan de achterkant zie je een gekartelt wieltje zitten,die kun je handmatig verdraaien,maar je kunt on het midden ook en imbussleutel derin steken,dat gaat wat makelijker.
De wieltjes aan de buitenkant zijn voor het lichtbeeld naar links of naar rechts te draaien.
Dit geld trouwens ook voor normale verlichting.
De wieltjes aan de buitenkant zijn voor het lichtbeeld naar links of naar rechts te draaien.
Dit geld trouwens ook voor normale verlichting.
ja idd, zwart groot ,
** maar WIELTJES AAN BUITENKANT :? die kan ik niet vinden (|
welke zijn dat dan ??

of zijn het die gele op achterkant van unit onder zwarte grote zo gezegd??
** maar WIELTJES AAN BUITENKANT :? die kan ik niet vinden (|
welke zijn dat dan ??

of zijn het die gele op achterkant van unit onder zwarte grote zo gezegd??
Die zitten aan de buitenkant van de koplamp, er is een gat in het stalen frame gedeelte in de motorruimte aan de zijkant ongeveer waar je het knipperlicht er ook uit moet wippen.
onder dat gat zit het andere wieltje
Pak er anders even aan lampje bij
onder dat gat zit het andere wieltje
Pak er anders even aan lampje bij
oke zal eens kijken daar aan zijkant koplamp, thanks. ** en gevonden
ps waar zijn de gele voor die ook op pic zijn afgebeeld want die kun je ook verdraaien.
ps waar zijn de gele voor die ook op pic zijn afgebeeld want die kun je ook verdraaien.
- largeproject
- Contacteer:
Die gele zijn der voor als je naar Engeland wilt gaan,dan moet je de berm verlichting aan de anderekant hebben zitten,anders zul je weinig vrienden maken aan de anderan kant van de Noordzee. 
Hallo,
Ik heb sinds kort in het bezit van een OEM Xenon setje, ik krijg alleen de lijn niet goed, als de gele schakelaar op links zet krijg ik keurig dit beeld te zijn \____ links en \_____ rechts, maar waneer ik de gele schakelaar op rechts zet krijg ik dit beeld _____ links en _____ rechts, iemand een idee hoe dit kan wijzigen in _____/ links en ______/ rechts??
Kan dit lamp er verkeerd inzitten?
Alvast bedankt.
Ik heb sinds kort in het bezit van een OEM Xenon setje, ik krijg alleen de lijn niet goed, als de gele schakelaar op links zet krijg ik keurig dit beeld te zijn \____ links en \_____ rechts, maar waneer ik de gele schakelaar op rechts zet krijg ik dit beeld _____ links en _____ rechts, iemand een idee hoe dit kan wijzigen in _____/ links en ______/ rechts??
Kan dit lamp er verkeerd inzitten?
Alvast bedankt.
-
Marc 320d
Overigens hoor je verschil te hebben in de hoogte van het licht, alleen volgens mij de andere kant op ;-)