Ik heb niet te lang gelden uit moeten wijken voor een auto hierbij is mijn E46 sedan dusdanig beschadigd dat deze totall loss is verklaard.

Gelukkig was ik nog all risk verzekerd en kreeg er redelijk bedrag voor terug.
Nu heb ik hier vorige week een E91 320D voor terug gekocht uit december 2007. het is een ingevoerde auto, op moment van verkoop zat kenteken er nog niet op. dit zou ik krijg wanneer ik de auto kocht. zelfde geld voor APK en beurt.
de verkoper vertelde mij dat het de uitvoering met 177 Pk is. Nu heb ik afgelopen week bericht gehad dat kenteken erop zat, ik direct kijken op internet wat de gegevens waren. hierbij stond echter dat het de 163 Pk versie is. niet dat het vermogen mij veel uit maakt, maar het bijbehorende opgegeven verbruik wel. echter bij het kenteken stond het verbruik vermeld van de 177 Pk versie.
ik heb de verkoper gebeld met de vraag hoe het kon zijn dat het toch de 163 Pk versie is. Hij zei dat dit bij de RDW fout gegaan is.
Nu is mijn vraag eigenlijk waaraan kan ik zien/herkennen of het een 177 Pk versie is of de 163 Pk. Ik heb de auto nog altijd niet in bezit, morgen wel. maar als ik merk dat het de 163 pk versie is, gaat de koop niet door. maar moet dus wat herkennings / checkpunten hebben waaraan ik het kan controleren.
Iemand? dank u wel.