Gezeur met de remmerij...

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
eXistenZ
Contacteer:

Gezeur met de remmerij...

Bericht door eXistenZ » 01 nov 2011, 08:55

Gadverdamme, net zaterdag weer wezen uitlijnen (apparaat van de bandenboer was kapot geweest, was wel een monteur bij geweest, maar stuur stond dus toch nog scheef) en zaterdagmiddag de auto gewassen, en nu is er weer wat mis met men auto... :'(

Symptomen: wiel rechtsvoor trilt bij remmen, merk het ook bij scherp sturen naar links bij aardige snelheid.
Soms is het weg en rijdt de auto als vanouds, soms is het ineens weer aanwezig :X

Lijkt erg op dit:

http://www.bimmerportal.n...6-2002-320iaut-t4952.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb zaterdagmiddag dus wel de auto gewassen met veel water op de velgen om deze schoon te krijgen...

Het stomme is, 2 maanden terug is alles vervangen (schijven / blokken / leidingen), ook die geleiders met een bush repair kit... en 2 weken terug de draagarmen / strut mounts bovenop de veerpoten / droplinks / spoorstangen dus alles is z.g.a.n... Alleen dat onderhoud bij elkaar was al meer dan 1000 euro en nu dit weer :X

Als ik rem merk ik dat ik ook dieper moet trappen voor dezelfde remkracht als eerst...

mechanic01

Re: Gezeur met de remmerij...

Bericht door mechanic01 » 01 nov 2011, 19:16

Vacuum slang rembekrachtiger wel in orde?
Geen lucht in het remsysteem?

Verheeske

Re: Gezeur met de remmerij...

Bericht door Verheeske » 01 nov 2011, 19:22

Waren de remmen nog warm (heet?) Grote kans dat ze nu krom zijn.
-- Houdoe wanne --

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”