nieuw hier met een 745i op het oog
- didrickydo
Re: nieuw hier met een 745i op het oog
Ik denk dat de computer kapot is .
Komt Geen cd uit . Wil geen cd in .
Komt Geen cd uit . Wil geen cd in .
teruggaan naar waar je 'm gekocht hebt. Garantie?
- didrickydo
auto zonder garantie gekocht. ik rij morgen even langs bmw. kunnen hun maar even kijken hoe of wat met het navigatie systeem.
linker koplamp flikkert ook ineens af en toe en wil soms niet eens aan. paar x met de lichtknop aan en uit spelen dan wil die wel aanblijven.
en druppel oli elke morgen onder de auto ineens. gaan morgen maar is op de brug gooien .... pfffff
en daar komt bij.. kofferbak wil niet meer vanzel open.
deze moet ik echt heeeeel erg licht met me vinger omhoog wippen dan gaat die wel omhoog. maar het is echt niks wat ik aan kracht moet zetten.
linker koplamp flikkert ook ineens af en toe en wil soms niet eens aan. paar x met de lichtknop aan en uit spelen dan wil die wel aanblijven.
en druppel oli elke morgen onder de auto ineens. gaan morgen maar is op de brug gooien .... pfffff
en daar komt bij.. kofferbak wil niet meer vanzel open.
deze moet ik echt heeeeel erg licht met me vinger omhoog wippen dan gaat die wel omhoog. maar het is echt niks wat ik aan kracht moet zetten.
Hmmm ...hoop dingetjes toch ineens.
Was de verkoper zo eerlijk om daar al iets over te zeggen bij de verkoop? Of heeft hij 'sneaky' de schone schijn opgehouden?
Was de verkoper zo eerlijk om daar al iets over te zeggen bij de verkoop? Of heeft hij 'sneaky' de schone schijn opgehouden?
- didrickydo
Denk het laatst . Achterklep deed het daar wel
Naar behoren . Navigatie heb ik niet getest
. Niet bij nagedacht . Oli is mijn fout geweest . Niet naar
Gekeken . Koplamp kan altijd stuk gaan denk
Ik . Denk dat het de starter is
Naar behoren . Navigatie heb ik niet getest
. Niet bij nagedacht . Oli is mijn fout geweest . Niet naar
Gekeken . Koplamp kan altijd stuk gaan denk
Ik . Denk dat het de starter is
stelt allemaal weinig voor. Olie kan een lekkende/zwetende cardan zijn. Toen ik de mijne kocht had ik ook 600-700 euro kosten direct , allemaal kleine dingetjes. Zo'n laatste eigenaar besteed daar gewoon geen geld meer aan. Hopelijk pakken de kosten van de navigatie niet te hoog uit
- didrickydo
cardan is kurk droog. het komt echt ergens bij het blok vandaag.. kan het echt niet goed zien waar het vandaan komt. ga hem denk ik maar naar barendrecht brengen. achterklep kom ik ook niet uit.. mag hij ook naar kijken haha.
maar de navigatie ja ik weet het echt niet..
heb sinds vandaag ook ineens af en toe een heel irritand zoomend geluid rechts voor vandaag komen.
zodra ik de auto aan en uit zet is het weg.
het klinkt net als of er een massakabel van je ingebouwde dikke audioset niet lekker zit.. dit geluid wordt alleen niet luider als je meer gas geeft of gas terug neemt
maar de navigatie ja ik weet het echt niet..
heb sinds vandaag ook ineens af en toe een heel irritand zoomend geluid rechts voor vandaag komen.
zodra ik de auto aan en uit zet is het weg.
het klinkt net als of er een massakabel van je ingebouwde dikke audioset niet lekker zit.. dit geluid wordt alleen niet luider als je meer gas geeft of gas terug neemt
- didrickydo
vandaag de stoelen eruit gehaald , de roosters van de sub eraf gehaald en is kijken waarom maar 1 sub het doet . namenlijk die onder de bijrijdersstoel.
tot mijn verbazing zag ik dat er onder de stoel van de bijrijder een L7 sub zat, en onder mijn stoel een gewoone bmw sub.
de stekker van de sub die onder mijn stoel zit ( en die het dus niet doet) was wel aangesloten maar de pinnetjes die in de stekker zitten zaten op de buitenkanten van de stekker en maakte dus geen contact. ik heb dus de pinnetjes naar het midden verplaats en de stekker er weer opgedaan.
de woofer kraakte maar deed alles behalve wat die moest doen. ik heb dus de sub op de plek gezet waar de L7 sub zat en toen deed ze sub het wel.
toen heb ik de L7 sub op de plek gezet van de sub die het niet doet en toen hoorde ik hetzelfde geluid als toen ik daar de bmw sub aansloot.
vreemd dit. zouden ze gedacht hebben dat de sub kapot was en deze vervangen hebben voor een gewone bmw sub?
zou de versterker dan kapot kunnen zijn?
ik weet het niet .
tot mijn verbazing zag ik dat er onder de stoel van de bijrijder een L7 sub zat, en onder mijn stoel een gewoone bmw sub.
de stekker van de sub die onder mijn stoel zit ( en die het dus niet doet) was wel aangesloten maar de pinnetjes die in de stekker zitten zaten op de buitenkanten van de stekker en maakte dus geen contact. ik heb dus de pinnetjes naar het midden verplaats en de stekker er weer opgedaan.
de woofer kraakte maar deed alles behalve wat die moest doen. ik heb dus de sub op de plek gezet waar de L7 sub zat en toen deed ze sub het wel.
toen heb ik de L7 sub op de plek gezet van de sub die het niet doet en toen hoorde ik hetzelfde geluid als toen ik daar de bmw sub aansloot.
vreemd dit. zouden ze gedacht hebben dat de sub kapot was en deze vervangen hebben voor een gewone bmw sub?
zou de versterker dan kapot kunnen zijn?
ik weet het niet .
Apart. Volgens mij heb je gewoon een nieuwe sub nodig, hoeft naar mijn idee echt niet persé een L7 sub te zijn.
- didrickydo
ik heb de sub van de andere kant aangesloten en deed het daar ook niet....
- didrickydo
En de sub speelde wel als ik hem aansloot op de andere kant .
Maar geloof niet dat het aan de versterker ligt.
Lijkt me dat meer het dan niet moet doen
Maar geloof niet dat het aan de versterker ligt.
Lijkt me dat meer het dan niet moet doen