BMW iDrive Video Multimedia Interface

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
pluto2013

Bericht door pluto2013 » 19 sep 2011, 16:59

Ik zag op de engelse Ebay het volgende product,

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-iDrive-Vi ... 3a6999510c" onclick="window.open(this.href);return false;

zelf heb ik het basis systeem,

dus geen navigatie,

kan ik dit ook gebruiken om dan ook muziek te luisteren via de Ipod en filmpjes te kijken

Grtzzz

pluto2013

Re: BMW iDrive Video Multimedia Interface

Bericht door pluto2013 » 19 sep 2011, 17:21

Ik lees het al.
geluid loopt via de factory aux ingang die ik dus ook niet heb.

CollectBMall

Re: BMW iDrive Video Multimedia Interface

Bericht door CollectBMall » 25 okt 2011, 20:59

Beetje laat misschien, maar als je geen audio-aux hebt is die vrij makkelijk aan te leggen hoor. Kwestie van stekker achterin de radio steken, en even programeren ( "open" zetten ). Kan de dealer, kan met een zogenaamde "programmer" die je op de OBD stekker ( stekker in kickpanel bestuurderszijde ) aansluit. De interface uit jouw link stond niet meer op eBay, van dezelfde aanbieder wel andere vergelijkbare. Als ik het zo zie, lijkt het me het type interface dat "tussen" het beeldsignaal van de computer naar de monitor wordt gezet. Voordeel: werkt altijd ( ook onder het rijden, en ongeacht wel of geen navi etc ). Nadeel: als je bijvoorbeeld de kachel wilt bedienen via je i-Drive moet je de film stopzetten, of in elk geval de interface uit - anders zie je niet wat je doet!
Freude am sammeln...

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”