Hardtop schadelijk...???
Hardtop schadelijk...???
Ik heb bij mijn 330 cabrio een hardtop. Nu twijfel ik om die erop te zetten want mijn ex audi cabrio heeft bij de vorige eigenaar ook met hardtop gereden en daar zitten witte streepjes in de stoffen Sonnenland kap....dit wil ik uiteraard niet in de kap van mijn nw bmw....hoe doen jullie dit? Rijden jullie maandenlang met de hardtop erop of eens in de zoveel tijd de top eraf en dan tijdelijk de softtop...???
Graag hoor ik van jullie...
Graag hoor ik van jullie...
Member of WWW.2XCELER8.NL: dé site door en voor serieuze tuners..!

Re: Hardtop schadelijk...???
1 van mijn vorige auto's was een 328i cabrio, s'winters gewoon met de hardtop erop. Na de winter ging die er weer af. Nooit geen problemen gehad. Soms had ik na de winter een paar schimmel plekjes op de stoffen kap. Deze kon je er zo af vegen met een stevige borstel, niets aan de hand. Belangrijk is wel dat je alles goed schoon en droog maakt voordat je de kap voor langere tijd invouwt. Ook de rubbers goed schoonmaken en invetten met zuurvrije vaseline of een ander geschikt product. Zelfde geld voor je hardtop, als die er weer af gaat.
Nou, dan gaat ie erop. Hij staat nu helemaal droog en schoon dus hij moet er maar aan geloven....bedankt voor de reactie`s..!

- johanmooiweer
Ejay heb je alleen de Audi ingeruild op de 330ci?
http://www.bmwportal.nl//e46-compact-m- ... 11561.html ingeruild
viewtopic.php?f=134&t=39699nieuwe aanwinst
Nee, de audi heb ik nog; staat nu echter wel te koop want die zal ik als cabrio niet meer gaan gebruiken nu ik zodadelijk de bmw heb. Verder heb ik ook nog die kever cabrio.....
De hummer is wel weg of althans: die gaat weg voor de bmw. Dankzij mijn broertje een érrug leuke deal gedaan (vertel ik je persoonlijk wel een keertje....)
ff off topic: Gerard heeft zaterdag mijn keverblok gemold....ga ik dus binnenkort reviseren...
De hummer is wel weg of althans: die gaat weg voor de bmw. Dankzij mijn broertje een érrug leuke deal gedaan (vertel ik je persoonlijk wel een keertje....)
ff off topic: Gerard heeft zaterdag mijn keverblok gemold....ga ik dus binnenkort reviseren...

- johanmooiweer
waar moet je dan je karretje met de scooter achter doen 
http://www.bmwportal.nl//e46-compact-m- ... 11561.html ingeruild
Weet ik nog niet, koop nog wel iets waar dat mee kan.....óf hij gaat achter de Meredes bus maar daar moet nog een trekhaak onder....