Kraken tijdens sturen
Kraken tijdens sturen
Sinds een paar dagen kraakt het ontzettend bij het insturen van een bocht, vooral in korte langzame bochtjes is het goed te merken. Het komt iig van de voorkant vandaan. Heeft iemand misschien een idee waar dit vandaan komt? Van de week gaat hij toch de lucht in om te kijken maar als iemand hier antwoord kan geven scheelt dat al een hoop zoekwerk. Alvast bedankt voor jullie reacties.
Re: Kraken tijdens sturen
Kan meerdere oorzaken hebben. Bijvoorbeeld de veerpootlagers of de stabilisatorstangen. 

www. M3 register .nl
Ik hoorde ook iets (heel stil hoor),eerst stabilisatorstangen vervangen.Voelde al veel beter aan tijdens het in sturen van de bocht.
Dinsdag worden de ophangings rubbers vooraan vervangen,die hadden ook hun beste tijd gehad.
Dus waarschijnlijk zal het bij jou ook ergens in die richting liggen.
Dinsdag worden de ophangings rubbers vooraan vervangen,die hadden ook hun beste tijd gehad.
Dus waarschijnlijk zal het bij jou ook ergens in die richting liggen.
Denk het zelf ook. Maandag gaat hij waarschijnlijk de lucht in en dan zullen we het zien. Hoop ik. Iig al bedankt voor de reacties. Als ik erachter ben zal ik het hier iig bij posten.
Ik heb dat kraken ook zo af en toe bij het insturen van een bocht, heb er naar laten kijken ook de
bmw dealer kan niks vinden. het kraken is ook niet altijd de laatste 2 weken heb ik er geen last
meer van gehad :?
bmw dealer kan niks vinden. het kraken is ook niet altijd de laatste 2 weken heb ik er geen last
meer van gehad :?
320I E46 Sedan '99.

BMW 320I E46 tot 2019
BMW 1 Serie 114I Urban
De oorzaak van het kraken is achterhaald, het blijkt dus dat het fuseelager of kogel is versleten. Nu is mijn vraag kan deze los vervangen worden. Of moet er een nieuwe draagarm onder.
Laat maar ik ben er al achter. Er moet dus een compleet nieuwe draagarm onder. ;(
Das mooi sh*t Hennep! x| Duur grapje?hennep E46 schreef:Laat maar ik ben er al achter. Er moet dus een compleet nieuwe draagarm onder. ;(
Ga je het zelf doen, of laten doen?
Nog geen idee, wacht nog op reactie van de buurman of hij dit voor mij kan doen. Anders zal ik naar een Bovag garage moeten.
Suc6 met de reparatie Johan, je weet toch dat er een DIY gepost is ??
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ben wel benieuwd als je het zelf doet wat het kost,en of dat goed te doen is.
zal dan waarschijnlijk ook bij mij zijn :?
zal dan waarschijnlijk ook bij mij zijn :?
320I E46 Sedan '99.

BMW 320I E46 tot 2019
BMW 1 Serie 114I Urban
ben eens een beetje aan het zoeken geweest. Iemand hier misschien ervaring mee.
Had hem idd al gevonden mini maar iig bedankt voor de link. Volgende week zaterdag heeft de buurman helaas pas tijd. Ondanks de goed uitgezette DIY ga ik hier niet zelf aan beginnen. Ik zou het best willen maar ik mis hiervoor gewoonweg het juiste gereedschap.
Afgelopen zaterdag de draagarm links vervangen de klus viel mee al met al 1.5 uur werk gehad. Geen gekraak meer en hij stuurt een stuk strakker. En Bertus bedankt voor de draagarm.