Kun je zien hoe wielen een auto kunnen maken, 't is gewoon een ''standaard'' 745i met dikke alpina's en het lijkt gelijk een heel andere auto
nieuw hier met een 745i op het oog
Re: nieuw hier met een 745i op het oog
@arons eerste link
Kun je zien hoe wielen een auto kunnen maken, 't is gewoon een ''standaard'' 745i met dikke alpina's en het lijkt gelijk een heel andere auto
- didrickydo
Zijn idd mooie auto's , die 745 il niet . Daar ben
Ik geweest .
Maar ze hebben allemaal geen stoelventilatie
Ik geweest .
Maar ze hebben allemaal geen stoelventilatie
Waarschijnlijk omdat het een optie is/was van ca. € 1.000,- en je er alleen 's zomers wat aan hebt. En dan nog doet de stoelventilatie in het begin ook niet heel veel als je auto stil heeft gestaan in de zon en het binnen ca. 60 graden is.
Waarom wil je trouwens perse een 745i hebben? En niet een fors gemotoriseerde funfer of dreier?
Waarom wil je trouwens perse een 745i hebben? En niet een fors gemotoriseerde funfer of dreier?
- didrickydo
Funfer ??
Fünfer. In de volksmond ook wel 5 serie genoemd 
- E39 530D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
-
streamline
ik zou ook voor hetzelfde geld een dikke 5 zoeken,
zijn geen van alle echt auto's die ik zou kopen, er heeft er geeneen NAP op marktplaats,
en aangezien je gelijk aan de beurt ben als er wat kapot gaat
zijn geen van alle echt auto's die ik zou kopen, er heeft er geeneen NAP op marktplaats,
Die eerste.... 11 eigenaren?????
- didrickydo
Met NAP veeg ik ook me reed af .
Daar word zat mee gerommeld !
Daar word zat mee gerommeld !
streamline schreef:ik zou ook voor hetzelfde geld een dikke 5 zoeken,
NAP op marktplaats zegt niet altijd iets, zou ik een auto niet te snel op beoordelen. En dat het veel kost bij een 7 serie, dat is iets wat je van te voren weet. Ga er ook vanuit dat de gene die zoekt naar zo'n auto daar rekening mee houd. Dus dat is niet echt een argument.
- E39 530D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
- E39 525D Sedan
- E61 525D Touring
- didrickydo
Daar komt bij dat ik zelf een autobedrijfje hebt .
Dus dat houd in schade onderhoud en APK.
Kan dus alles zelf
anders is het inderdaad een dure hobby
Dus dat houd in schade onderhoud en APK.
Kan dus alles zelf
- didrickydo
Ga denk ik dan maar mijn ventilatie stoelen aan de kant gooien!
Vind die zwarte met alpina's wel heel mooi
Vind die zwarte met alpina's wel heel mooi
- didrickydo
vandaag wezen kijken bij 1 hier om de hoek.
en zo was denk ik hoe ze horen te rijden.! hij reed echt super. hier en daar kleine gebruikerssporen maar voor de rest echt helemaal strak en nergens gespoten geweest oid.
zilvergrijs met zwart leer. welliswaar geen stoelventilatie en massage . geen elec achterklep maarja.. het is niet anders.
de auto had alleen bij ze kickdown een bonk in de bak. dus daar gingen ze eerst even naar kijken.
en zo was denk ik hoe ze horen te rijden.! hij reed echt super. hier en daar kleine gebruikerssporen maar voor de rest echt helemaal strak en nergens gespoten geweest oid.
zilvergrijs met zwart leer. welliswaar geen stoelventilatie en massage . geen elec achterklep maarja.. het is niet anders.
de auto had alleen bij ze kickdown een bonk in de bak. dus daar gingen ze eerst even naar kijken.
- didrickydo
en vandaag zijn we weer wezen kijken voor een 745i
werkenlijk alle opties die erop te krijgen waren, zelfs achterin had de auto alles zitten.
blauw met creme leer en 22'' wielen die tegen de spatlappen aankwamen. motorstoringlampje brande. airbag lampje brande. en een druppel oli eronder.
bij het afremmen voor een stoplicht , bak schokken bij het terug schakelen naar ze 2 en 1.
echt moedenloos van !!! zijn het nou allemaal wrakken die er nog rond rijden ???????
morgen ga ik naar de laatste kijken die er tot nu toe het aller mooiste uit ziet van allemaal. kwam er net nieuw op.
als dit niks is kap ik met het zoeken naar een 7 serie en ga ik over op een 5.
zie hier de adv van de 7 waar ik morgen naar toe ga. http://link.marktplaats.nl/494142250" onclick="window.open(this.href);return false;
werkenlijk alle opties die erop te krijgen waren, zelfs achterin had de auto alles zitten.
blauw met creme leer en 22'' wielen die tegen de spatlappen aankwamen. motorstoringlampje brande. airbag lampje brande. en een druppel oli eronder.
bij het afremmen voor een stoplicht , bak schokken bij het terug schakelen naar ze 2 en 1.
echt moedenloos van !!! zijn het nou allemaal wrakken die er nog rond rijden ???????
morgen ga ik naar de laatste kijken die er tot nu toe het aller mooiste uit ziet van allemaal. kwam er net nieuw op.
als dit niks is kap ik met het zoeken naar een 7 serie en ga ik over op een 5.
zie hier de adv van de 7 waar ik morgen naar toe ga. http://link.marktplaats.nl/494142250" onclick="window.open(this.href);return false;
mij benieuwen, ook wel weer 9 eigenaren tot nu toe. De helft daarvan zullen garages zijn, maar toch...
de 545i kwamen pas in 2003 en de meeste die je te koop ziet staan zijn van 2004+. Toch weer een andere prijscategorie maar misschien is dat geen probleem voor je. Ik zou, mits mogelijk, geduldig afwachten, moet je zien hoeveel 745i''s je in korte tijd nu gezien en gereden hebt. Als je dit ff volhoudt, vind je heus wel een knappe siebener. Leuk die zoektocht, is voor mij zelf de helft van de pret al.
de 545i kwamen pas in 2003 en de meeste die je te koop ziet staan zijn van 2004+. Toch weer een andere prijscategorie maar misschien is dat geen probleem voor je. Ik zou, mits mogelijk, geduldig afwachten, moet je zien hoeveel 745i''s je in korte tijd nu gezien en gereden hebt. Als je dit ff volhoudt, vind je heus wel een knappe siebener. Leuk die zoektocht, is voor mij zelf de helft van de pret al.
- didrickydo
Nou ik heb het aardig gehad na 4 WRAKKEN .
Gewoon zonde hoe mensen er mee om gaan en
Zover laten komen .
Die van morgen lijkt me wel een kanshebber .
Als die er in het echt uit Ziet zoals op de foto
En goed rijd kan die wel eens verkocht zijn
Gewoon zonde hoe mensen er mee om gaan en
Zover laten komen .
Die van morgen lijkt me wel een kanshebber .
Als die er in het echt uit Ziet zoals op de foto
En goed rijd kan die wel eens verkocht zijn