Het mooiste is natuurlijk met niks erop, daar ben ik het helemaal mee eens. Moet alleen zeggen, dat het me tegenvalt hoe vaak je met de kap open kan rijden. Maar als het kan, dan is het zo erg veel genieten, dat het werkelijk niet normaal is. Dan is mijn dag gewoon TOP. Met het geluid van de zes in lijn.. Prachtig

, dan is het extra verbruik en wegenbelasting het allemaal waard.
Eibach pro kit: tja ik zit er best over na te denken, maar ik wil niks qua mods eraan uitgeven meer. Wil namelijk echt die M3 e46.
Mocht het niet meezitten en is er geen M3 voor mijn budget beschikbaar, dan houd ik gewoon lekker deze en dan komt er zeker weten een eibach pro kit of schroefset eronder en dan na de winter een heerlijke 19 inch breedset.
Als ik een M3 wil, wil ik niks missen wat ik op deze cabrio had (behalve de cabrio functies), dus niet: lager dan bouwjaar 2003, te hoge km-stand ver van de mijne nu, evenveel opties (liever meer zoals de 16:9 navi).
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +