Mijn E36 320i sedan: Rondell's breedset. Foto's P51*
Re: Mijn E36 320I: Vraagje over M-bumper* P13
Tuurlijk Mbumper erop gooien!
En zoals Beens al zei....de rest ook doen he...
En zoals Beens al zei....de rest ook doen he...
Denk dat de meeste hier een M bumper hebben, dit vind ik zelf veel mooier als de std.
Maarjah aangezien iedereen dit al heeft kun je ook kijken naar een Schnitzer bumper of iets? (is ook minder vierkant)
Maarjah aangezien iedereen dit al heeft kun je ook kijken naar een Schnitzer bumper of iets? (is ook minder vierkant)
Bedankt voor jullie mening, ik ga deze week denk maar eens shoppe bij HL en idd dan koop ik het compleet.
Achter is een MUST, vind dat zo mooi
Morgen ga ik sowieso m'n deurpanelen zwart leer bekleden
Achter is een MUST, vind dat zo mooi

Morgen ga ik sowieso m'n deurpanelen zwart leer bekleden

||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
zeker M bumper .
laast ook een geplaatst en wil NOOIT meer terug
zou wel de bumper met vaste lip pakken .
vond de bumper met losse lip slechte pasvorm hebben van lip op bumper
heb hem warm gefohnt en zo werd ie beter
laast ook een geplaatst en wil NOOIT meer terug
zou wel de bumper met vaste lip pakken .
heb hem warm gefohnt en zo werd ie beter
Goeie tip, bedankttiemba schreef: zou wel de bumper met vaste lip pakken .

||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Gister irl gezien... Zeer strakke bak en waar we het over hadden gewoon doen! Gaat gruwelijk staan! 

Ik sluit me aan bij danny, maar moet wel zeggen dat ( ik in iedergeval ) naar meer zou gaan smakken als ik eenmaal een M bumpert geplaatst zou hebben, ( naar een compleet M ext. )
- Edit:
- Dat punt is inmiddels gemaakt zag ik, een pagina te vroeg gereageerd, hierbij toch mijn mening
Nouja, het is meer dat ht mooier staat ook, de originele zijn iets te kort voor een M-bumper, waardoor die er half gaar inzit en voor die paar euro hoef je het niet te latenj0eyv schreef:Brake ducts noemen ze die. Die kosten ongeveer 13 euro bij de dealer. Die hoef je niet persee over te zetten maar het is wel slim. Je remmen krijgen toch een iets betere koeling.

Re: Mijn E36 320I: Laatste fotoshoot in SummerMode* P14
Auto weze wassen en ik dacht laat me maar wat foto's maken zolang hij nog z'n zomervelgjes heeft.
Er gaan veel dingen veranderen aan de auto in de winter tijd, M-pakket, ledere intereur delen, zwarte hemel, Supersprint uitlaat, wintervelgjes
en wat bedrijfstickers
Owh en m'n eibach set gaat er weer uit en komt een schroefset, ben aan t kijken voor Koni, Cobra oid.

1 LED lampje in m'n koplamp doet het niet, maar dit komt door een bekende kabelkwaal

Laatste foto met deze combi kleur velgen, ik heb een leuk idee... dat is iets voor na de winter

Just loving the condition of my Bimmer, no dents or whatever

Er gaan veel dingen veranderen aan de auto in de winter tijd, M-pakket, ledere intereur delen, zwarte hemel, Supersprint uitlaat, wintervelgjes

1 LED lampje in m'n koplamp doet het niet, maar dit komt door een bekende kabelkwaal

Laatste foto met deze combi kleur velgen, ik heb een leuk idee... dat is iets voor na de winter

Just loving the condition of my Bimmer, no dents or whatever

Ziet er vet uit gozer!
En wordt nog dikker als ik je plannen hoor...
Ik neem binnenkort nog ff contact met je op...
En wordt nog dikker als ik je plannen hoor...

Ik neem binnenkort nog ff contact met je op...
vind hem wel heel erg stoer zo met die velgen! echt een aggressieve look zo! 

>>>>Showroom E36's<<<<
Vet hoor met die wielen! Hij kan alleen wel een waxlaagje gebruiken
... Dat is nog beter voor de conditie van je bimmer

Staat er dik bij , plannen voor de winter klinken erg goed 

Thnx guys
Ik hoop dat ik in ieder geval de supersprint uitlaat deze week nog binnen heb zodat ik met de wwm 6/11 nog een beetje kan showe
En idd een waxlaag kan geen kwaad, zal ik nog wel ff doen voordat het goed gaat vriezen

Ik hoop dat ik in ieder geval de supersprint uitlaat deze week nog binnen heb zodat ik met de wwm 6/11 nog een beetje kan showe

En idd een waxlaag kan geen kwaad, zal ik nog wel ff doen voordat het goed gaat vriezen